Oι καταναλωτές αποκτούν όλο και μεγαλύτερη εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες και διαρκώς αυξάνονται οι απαιτήσεις τους.

Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες έρευνες, τα μισά ελληνικά νοικοκυριά πλέον έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο (46%), ενώ το ποσοστό του πληθυσμού που παραγγέλνει αγαθά και υπηρεσίες on line αυξήθηκε από 1% που ήταν το 2004, σε 12% το 2010. Οι επιχειρήσεις του Λιανικού Εμπορίου, από την πλευρά τους, φαίνεται να αντιλαμβάνονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία (80%) τη θετική συμβολή των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη παραγωγικότητά τους, τόσο από την πλευρά της αύξησης των εσόδων (67%), όσο και από αυτήν της αποτελεσματικότητας των επιχειρηματικών διαδικασιών (78%), όπως προκύπτει από σχετική έρευνα του Παρατηρητηρίου για την ΚτΠ.

Ωστόσο, αν και 1 στις 3 δηλώνει ότι εντοπίζει νέες ισχυρές τάσεις του καταναλωτικού κοινού που βασίζονται στις νέες τεχνολογίες, ελάχιστες παραμένουν αυτές που δέχονται παραγγελίες on line.

Η δράση «digi-retail» που σχεδίασε και υλοποιεί η «Ψηφιακές Ενισχύσεις ΑΕ»  στοχεύει να βοηθήσει προς αυτήν την κατεύθυνση τις επιχειρήσεις Λιανικού Εμπορίου ώστε, μέσω της αξιοποίησης των τεχνολογιών, να αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις της κρίσης και να προσαρμοστούν καλύτερα στις αλλαγές της καταναλωτικής συμπεριφοράς.

Ειδικότερα η δράση έχει στόχο την εξοικονόμηση πόρων, την προώθηση των πωλήσεων μέσω της χρήσης των νέων τεχνολογιών και την κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων (e-shops), έχοντας ως απώτερο σκοπό την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και την αύξηση του κύκλου εργασιών μέσω της διεύρυνσης του καταναλωτικού κοινού στον τομέα του Λιανικού Εμπορίου.