Οι κάμερες δράσης (action cams), τα drones, τα headmounts και τα smartglasses - τα οποία ανήκουν στη αγορά Imaging, όπως οι κλασικές κάμερες ή τα smartphones με ενσωματωμένη φωτογραφική μηχανή - δημιουργούν νέες προοπτικές ανάπτυξης για την αγορά Imaging, όπως καταγράφει η GfΚ σε πρόσφατη μελέτη της που δημοσίευσε στο πλαίσιο της Photokina 2016.

Υπό αυτό το ευρύ φάσμα χρήσης, οι συνολικές πωλήσεις καταναλωτικών συσκευών με δυνατότητα καταγραφής εικόνας άγγιξαν, παγκοσμίως, τα 1,6 δισ. τεμάχια. Στη δυναμική ανάπτυξη αυτής της αγοράς συμβάλουν οι πολλαπλές δυνατότητες εγγραφής εικόνας που προσφέρουν οι καταναλωτικές συσκευές σήμερα, το νεανικό κοινό και οι μεταβαλλόμενες απαιτήσεις για τη χρήση και την ποιότητα εικόνας. Έτσι οι action cams και οι κάμερες των drones μαζί με τις νέες ομάδες χρηστών συνέβαλαν σε ένα συνολικό τζίρο της τάξης των 2 δισ. ευρώ. Ιδιαίτερα δυναμική είναι η αγορά καμερών για drones, η οποία γνώρισε μια μεγάλη ανάπτυξη φέτος, ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα 10 εκατ. τεμάχια (+150%), αυξάνοντας κατά 160% τον τζίρο της.