Η Cognity ανακοίνωσε την ολοκλήρωση του έργου της λύσης HP Software Business Service Management (BSM) – User Experience Tool για την παρακολούθηση της απόδοσης των εμπορικών εφαρμογών στο πανελλαδικό δίκτυο καταστημάτων της Wind Ελλάς.

Η λύση σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Cognity Α.Ε. σε συνεργασία με το τμήμα Πληροφορικής της Wind, και αποσκοπεί στην παρακολούθηση της εμπειρίας του τελικού χρήστη των εμπορικών εφαρμογών της Wind σε πραγματικό χρόνο. Η νέα πλατφόρμα προσφέρει ακριβή, άμεση και αξιοποιήσιμη εικόνα της απόδοσης των παρεχόμενων υπηρεσιών στα καταστήματα, αναλύοντάς την στις βασικές συνιστώσες που επηρεάζουν την απόδοσή τους: Δίκτυο, Συστήματα, Εφαρμογές και περιβάλλον desktop του χρήστη. Η Wind Ελλάς μπορεί πλέον να παρακολουθεί και να βελτιώνει την πραγματική εμπειρία του τελικού χρήστη (End User Experience) στα καταστήματά της με έναν συστηματικό και αυτοματοποιημένο τρόπο.