H Wind Hellas παρουσίασε τη νέα πλατφόρμα χρέωσης, με την οποία προσωρινά υποστηρίζει τους prepaid πελάτες, συμπεριλαμβανόμενων αυτών της Q, οι οποίοι σύμφωνα με τον Νίκο Κωσταρά, Γενικό Διευθυντή Τμήματος Πληροφορικής, είναι περίπου 4 εκατομμύρια.

Η νέα πλατφόρμα, στην οποία επενδύθηκαν 20 εκατ. ευρώ και δύο χρόνια ανάπτυξης διαχειρίζεται καθημερινά περισσότερες από 4 εκατ. κλήσεις, 2 εκατ. γραπτά μηνύματα και 4 TΒ δεδομένων. Η ενεργοποίηση του νέου συστήματος χρέωσης, συνεπάγεται την διακοπή λειτουργίας των αντίστοιχων συστημάτων της Q και σύμφωνα με τον Νίκο Κωσταρά, μόνο από αυτήν την απλοποίηση, η εταιρεία θα εξοικονομεί περίπου 1 εκατ. ευρώ κάθε χρόνο.

Το σύστημα, το οποίο βρίσκεται ήδη σε λειτουργία, είναι συνδεδεμένο με το CRM λογισμικό της Wind Hellas, προκειμένου να υποστηρίζει προγράμματα προώθησης βάσει του προφίλ διαφορετικών πελατών. Επίσης, η λειτουργία του συστήματος είναι ανεξάρτητη από άλλα δομικά συστήματα της εταιρείας, τα οποία μπορούν να προέρχονται από διαφορετικούς κατασκευαστές.

Σύμφωνα με τον Νίκο Κωσταρά «Η μετάβαση στη νέα ενιαία πλατφόρμα καρτοκινητής με βάση το Ericsson Charging System ήταν ένα ιδιαίτερα σύνθετο και κρίσιμο έργο για τη Wind και την Ericsson, καθώς έπρεπε να εναρμονιστούν περισσότερες από 76 υπηρεσίες, πακέτα και ειδικές προσφορές και να μεταφερθούν σε πραγματικό χρόνο χωρίς παύση λειτουργιών 4 εκατ. πελάτες»
Στόχος της Wind Hellas είναι να ενοποιήσει στη νέα πλατφόρμα όλες τις υπηρεσίες φωνής και δεδομένων κάτι που αναμένεται να ολοκληρωθεί τουλάχιστον μετά από 2 έτη.