Με βάση τα ευρήματα της «Global Connected Commerce Survey» που πραγματοποίησε η Nielsen το τρίτο τρίμηνο του 2016, οι Έλληνες σε μεγάλο ποσοστό δηλώνουν ότι επιλέγουν το διαδίκτυο ως μέσο για τις αγορές τους κυρίως για υπηρεσίες ή διαρκή αγαθά, ενώ σε κάποιες κατηγορίες φαίνεται να ξεπερνούν τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Συγκεκριμένα, το 62% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχουν αγοράσει κάποια ταξιδιωτική υπηρεσία online, με τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο να βρίσκεται στο 47%, ενώ ακολουθούν τα είδη ένδυσης σε ποσοστό 54%, κοντά στον ευρωπαϊκό μέσο όρο (52%). Ενδιαφέρον παρουσιάζει ακόμη το γεγονός ότι 47% των Ελλήνων έχει παραγγείλει έστω και μία φορά έτοιμο φαγητό διαδικτυακά και μάλιστα η Ελλάδα σκοράρει πρώτη σε αυτή την κατηγορία, μεταξύ των λοιπών Ευρωπαϊκών κρατών.

Την ίδια στιγμή και σύμφωνα πάντα με την έρευνα, φαίνεται να υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία για τα καταναλωτικά προϊόντα (παντοπωλείου, ή φρέσκα), για τα οποία 6 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι προτιμούν να τα αγοράζουν μόνο μέσα στα φυσικά καταστήματα. Παράλληλα όμως, τα ίδια στοιχεία δείχνουν ότι 4 στους 10 είτε είναι «έτοιμοι» να αγοράσουν αυτά τα είδη μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος, είτε ήδη τα αγοράζουν.

Σημαντικό κίνητρο για κάτι τέτοιο θα αποτελούσε η εγγύηση επιστροφής χρημάτων όσον αφορά στα καταναλωτικά και η διασφάλιση του καταναλωτή όσον αφορά σε θέματα ποιότητας για τα φρέσκα προϊόντα. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, πάνω από το 65,6% του πληθυσμού χρησιμοποιούν το Internet, ενώ η διείσδυση του Facebook κυμαίνεται γύρω στο 46,4%, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι ο τρόπος και τα μέσα που επιλέγει ο καταναλωτής προκειμένου να επικοινωνήσει, αλλά και πραγματοποιήσει τις αγορές του έχει αλλάξει ανεπιστρεπτί.