Οι καταναλωτές στην περιοχή Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA) είναι αρκετά επιφυλακτικοί για το αν οι εταιρείες «κρατούν» τα δεδομένα τους ασφαλή, ωστόσο είναι πρόθυμοι να μοιραστούν προσωπικές πληροφορίες.

Σύμφωνα με έρευνα της F5 Networks, στην οποία συμμετείχαν 7.000 καταναλωτές από Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Σαουδική Αραβία και Πολωνία σχετικά με τις online αγοραστικές τους συνήθειες και την «αντιμετώπιση» των δεδομένων. Το 70% των καταναλωτών φοβούνται ότι τα δεδομένα που μοιράζονται με τις εταιρείες θα καταλήξουν σε λάθος χέρια, ενώ το 64% φοβούνται ότι τα δεδομένα τους θα παραβιαστούν. Την λιγότερη εμπιστοσύνη οι καταναλωτές δείχνουν τα κοινωνικά δίκτυα και τις εταιρείες marketing σε ποσοστό 75%, ενώ το 21% δηλώνουν βέβαιοι ότι οι εταιρείες αυτές μπορούν να κρατήσουν τα δεδομένα τους ασφαλή.