Η Google ανακοίνωσε σήμερα το ετήσιο Zeitgeist, (η γερμανική λέξη για το "πνεύμα των καιρών"), μια ματιά στο 2008 μέσω του διαδικτύου.

Το Zeitgeist 2008 προσφέρει μία μοναδική προοπτική στα σημαντικότερα γεγονότα του έτους και στις σημαντικότερες τάσεις, βάσει των παγκόσμιων αναζητήσεων και των αναζητήσεων που πραγματοποιήθηκαν από τους χρήστες του Internet στην Ελλάδα και σε άλλες 35 χώρες. Κρίνοντας από τους πιο δημοφιλείς όρους αναζήτησης, αλλά και από τις αναζητήσεις που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση, οι Έλληνες φαίνεται ότι επικεντρώνονται κυρίως στην τεχνολογία και στο “κατέβασμα” torrents.

Επιπλέον, γίνεται ξεκάθαρο ότι η κοινωνική δικτύωση (social networking), έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής ανάμεσα στους Έλληνες χρήστες του διαδικτύου, οι οποίοι ολοένα και περισσότερο πραγματοποιούν αναζητήσεις για υπηρεσίες, όπως το facebook, το
YouTube και το hi5.

Επιπρόσθετα, οι Έλληνες χρησιμοποιούν το Internet για την αναζήτηση τουριστικών πληροφοριών και ξενοδοχείων καθώς και για πληροφορίες σχετικές με την κυβέρνηση και εργασιακές υπηρεσίες.

Μερικά παραδείγματα είναι ο ΑΣΕΠ, το Κτηματολόγιο και το ΕΣΠΑ, που συγκαταλέγονται στις πιο γρήγορα αναδυόμενες αναζητήσεις.