Οι περισσότεροι οργανισμοί δεν καταφέρνουν να τηρήσουν τα service level agreements (SLAs) ή να δοκιμάσουν εναλλακτικά σχέδια ώστε να γνωρίζουν αν μπορούν να επανέλθουν σε λειτουργία μετά από μία διακοπή, σύμφωνα με έρευνα της Veeam.
Στην έρευνα Veeam Availability Report συμμετείχαν 1.140 ανώτερα στελέχη Πληροφορικής από 24 χώρες, από τους οποίους οι περισσότεροι εργάζονται σε οργανισμούς με περισσότερους από 1.000 εργαζόμενους, ενώ περίπου το 1/3 προέρχεται από εταιρείες με περισσότερους από 5.000 εργαζόμενους. Το 84% των συμμετεχόντων αναφέρουν «κενό διαθεσιμότητας» που σημαίνει ότι δυσκολεύονται να παρέχουν αυτό που απαιτούν οι χρήστες τους όσον αφορά την διαθεσιμότητα του IT, ποσοστό αυξημένο από το 82% το 2014.
Επίσης, οι συμμετέχοντες δήλωσαν ότι το μέσο κόστος μη λειτουργίας για τους οργανισμούς ανέρχεται στα 16 εκατ. δολ. περίπου – αυξημένο κατά 6 εκατ. ετησίως, ενώ ο μέσος αριθμός των απρογραμμάτιστων διακοπών ανέρχεται στις 15. Παρόλα αυτά, μεγάλο μερίδιο συμμετεχόντων αναφέρει ότι δεν τεστάρουν τις διαδικασίες backup και recovery για να διαπιστώσουν ότι μπορούν επιτυχώς να ανακτήσουν τα δεδομένα τους μετά από μία διακοπή, ενώ μόνο το 26% απάντησε θετικά στην δοκιμή ενός ποσοστού των διαδικασιών backup.