Το ConsumerLab καταγράφει τις πιο σημαντικές καταναλωτικές τάσεις για το 2013:
1. Το Cloud και οι υπηρεσίες που στηρίζονται σε αυτό οδηγούν στον ανασχεδιασμό των συσκευών επικοινωνίας. Περισσότερο από το 50% των καταναλωτών tablets και πάνω από το 40% των χρηστών smartphone στις ΗΠΑ, την Ιαπωνία, την Αυστραλία και τη Σουηδία εκτιμούν την απλότητα που τους προσφέρει το cloud.
2. Computing για πολυάσχολα μυαλά. Είτε μιλάμε για desktops, αρχεία και φακέλους, είτε για flat surfaces, εφαρμογές και υπηρεσίες cloud, οι καταναλωτές όλο και πιο συχνά γυρίζουν την πλάτη σε οτιδήποτε αφορά το computing και απαιτεί υψηλό βαθμό συγκέντρωσης. Η διάθεση για την πραγματοποίηση αγορών είναι μεγαλύτερη μεταξύ των κατόχων tablets και smartphones σε σύγκριση με τους κατόχους desktop PCs και laptops αντίστοιχα.
3. Φέρνουμε στη δουλειά την προσωπική μας ευρυζωνική σύνδεση. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν την προσωπική τους συσκευή για επαγγελματικούς σκοπούς.
4. Οι κάτοικοι των αστικών κέντρων στρέφονται μαζικά στο mobile. Το σύνολο των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας που διαθέτει smartphone θα φτάσει τα 3,3 δις. μέχρι το 2018.
5. Προσωπικό δίκτυο κοινωνικής ασφάλειας. Οι προσωπικές διαδικτυακές κοινότητες λειτουργούν ως ένα δίχτυ ασφαλείας και τα κοινωνικά δίκτυα αρχίζουν να αποτελούν σοβαρή απειλή για τα παραδοσιακά γραφεία εύρεσης εργασίας.
6. Οι γυναίκες ηγούνται την αγορά των smartphone. Περισσότερο από 97% των γυναικών που διαθέτουν smartphone χρησιμοποιούν SMS. Συνολικά, το 77% στέλνει και λαμβάνει φωτογραφίες, το 59% χρησιμοποιεί τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, το 24% κάνει check-in στα μέρη που επισκέπτεται, και 17% εξαργυρώνει κουπόνια προσφορών.
7. Οι πόλεις γίνονται πυρήνας κοινωνικής δημιουργίας. Το 12% όσων κατοικούν στις πόλεις αναφέρει ότι ο κύριος λόγος για τον οποίο χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα είναι να επικοινωνήσει και να ανταλλάξει ιδέες με άλλους.
8. In-line shopping. Συνολικά το 32% όσων χρησιμοποιούν smartphone πραγματοποιούν ήδη αγορές μέσω του κινητού τους.
9. Η TV περνάει στα κοινωνικά μέσα. Συνολικά 62% των τηλεθεατών χρησιμοποιεί τα κοινωνικά μέσα κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης ενός τηλεοπτικού προγράμματος ή ενός βίντεο, ενώ 42% όσων χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα συζητούν σε πραγματικό χρόνο το πρόγραμμα που παρακολουθούν.
10. Αλλαγές στον τρόπο μάθησης. Ο τρόπος με τον οποίο μαθαίνουμε αλλάζει ριζικά, επηρεασμένος και από εσωτερικούς και από εξωτερικούς παράγοντες: οι νέοι άνθρωποι έρχονται στην τάξη έχοντας ήδη μια προσωπική εμπειρία σε σχέση με την τεχνολογία, και δημιουργούν ένα είδος πίεσης για αλλαγή. Η δυνατότητα σύνδεσης στο διαδίκτυο αλλάζει τις προοπτικές για τα παιδιά σε ολόκληρο τον κόσμο. Στην Ινδία, περίπου 30 από συνολικά 69 εκατομμύρια παιδιά ηλικίας 9 έως 18 ετών που ζουν σε κάποια πόλη, διαθέτουν κινητό τηλέφωνο.