Με κορυφαία τεχνογνωσία και πολύχρονη εμπειρία στην επιχειρηματική στρατηγική σκέψη, η DIS πετυχαίνει μαζί με τον πελάτη την επιχειρηματική ανάπτυξη, τη συνεχή βελτίωση στην απόδοση των εργαζομένων και την αποτελεσματική χρήση της τεχνολογίας. Ο Παναγιώτης Κυριακόπουλος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της DIS αναλύει στο netweek την επιτυχημένη στρατηγική της εταιρείας και παρουσιάζει τις λύσεις και τις προτάσεις αξίας της εταιρείας για τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.

NetWeek: Ποιο είναι το όραμα της DIS και ποια είναι η θέση της στην ελληνική αγορά σήμερα; Ποιοι είναι οι κύριοι άξονες δραστηριοποίησης της εταιρείας;

Παναγιώτης Κυριακόπουλος: Η DIS αποτελεί ένα ευέλικτο και αποτελεσματικό εταιρικό σχήμα που αξιοποιεί τη γνώση και την πολύχρονη εμπειρία των συνεργατών της, αναπτύσσοντας παράλληλα νέες μεθοδολογίες και νέα εργαλεία από τον ευρύτερο χώρο της Τεχνολογίας και της Πληροφορικής. Οραμά μας, από την πρώτη μέρα λειτουργίας της DIS, είναι να αποτελέσει στρατηγικό συνεργάτη τεχνολογίας και Πληροφορικής για τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, ώστε να μετατρέψουν αυτές με τη σειρά τους το δικό τους όραμα σε αποτέλεσμα.

Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας ολοκληρωμένες και ενιαίες λύσεις επιχειρησιακού λογισμικού (business application software). Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε ορίσει ως βασικούς άξονες για την ανάπτυξή μας, τους συνεργάτες, τους πελάτες και τις στρατηγικές συμμαχίες που έχουμε συνάψει με εταιρείες κολοσσούς στο διεθνή χώρο της Πληροφορικής. Ο πελατοκεντρικός και ανθρωποκεντρικός προσανατολισμός μας, σε συνδυασμό με την πολύχρονη εμπειρία των στελεχών μας, είναι η συνταγή που οδηγεί στη βασική μας επιδίωξη και δέσμευση: τον ευχαριστημένο πελάτη.

Οι 500 και πλέον επιτυχημένες υλοποιήσεις του στελεχιακού δυναμικού της DIS, με προϊόντα διεθνή και ελληνικά, αποτελούν αδιάψευστη απόδειξη του πελατοκεντρικού χαρακτήρα και της πολύτιμης εμπειρίας και τεχνογνωσίας της DIS, καθώς και των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων των λύσεων και των προϊόντων που προσφέρουμε. Η DIS έχει καταφέρει να εδραιώσει τη θέση της στην ελληνική αγορά, έχοντας να επιδείξει σημαντικές επιτυχίες σε έναν άκρως ανταγωνιστικό χώρο.

Η DIS θα συνεχίσει να αναπτύσσεται μέσα από την ενίσχυση της διείσδυσης των προϊόντων που διαθέτει στην αγορά. Ενδεικτικό της σημαντικής θέσης που κατέχει η DIS στην ελληνική αγορά είναι το γεγονός ότι αποτελεί τη μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που έχει πετύχει τους διεθνείς εμπορικούς στόχους της Microsoft για τους συνεργάτες της και αποτελεί μέλος του Microsoft President’s Club 2009. Αυτή η σημαντική επιτυχία αποδεικνύει ότι είμαστε σε πορεία ανάπτυξης. Σήμερα, στο πελατολόγιο της DIS περιλαμβάνονται περισσότερες από 130 εταιρείες, και μάλιστα στην πλειοψηφία τους σημαντικές επιχειρήσεις της ελληνικής αγοράς.

Ενδεικτικά σας αναφέρω τις ΕΒΓΑ, ELBISCO, AEGEAN OIL, ΕΘΝΟDATA, Barilla-Misko, Notos Com, Jumbo, I.E.T.A., Gallerie De Beaut, Δίας Ιχθυοκαλλιέργειες, PepsiCo, SC Johnson, Στρούμσας, Κορρές κ.ά. Οι κύριοι άξονες δραστηριοποίησης της DIS περιλαμβάνουν τους κλάδους του Distribution, του Manufacturing, του Retail -και γενικότερα του εμπορίου- και των Services. Σε αυτούς τους τομείς προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις Πληροφορικής στις μεσαίες και μεγάλες εταιρείες.

NetWeek: Απευθύνεστε σε μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις του Ιδιωτικού Τομέα. Ποιες είναι οι ευκαιρίες και ποιες οι προκλήσεις αυτής της αγοράς;

Παναγιώτης Κυριακόπουλος: Οι επιχειρήσεις αυτές λειτουργούν σε ένα έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, με αποτέλεσμα να χρειάζονται διαδικασίες, αυτοματισμούς, οργάνωση, έγκυρη και άμεση πληροφόρηση. Η τεχνολογία αποτελεί πλατφόρμα για την ανάπτυξη αυτών των επιχειρήσεων. Ως εκ τούτου απαιτούν ποιοτικές υπηρεσίες, δοκιμασμένες λύσεις, έμπειρους συνεργάτες, συνεπείς εταιρείες και μεθοδολογίες που εξασφαλίζουν το τελικό αποτέλεσμα.

Η πρόκληση του να δημιουργείς ή να προσαρμόζεις, με πρωτοποριακό τρόπο, τις τελευταίες επιταγές και τάσεις της τεχνολογίας στον πελάτη είναι που μας ώθησε πρώτα από όλα να απευθυνθούμε σε αυτό το μέγεθος επιχειρήσεων. Είναι πολύ μεγάλη η ικανοποίηση να παράγεις έργο στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη συστημάτων όσο και στην αντιπροσώπευση και το localization μεγάλων διεθνών προϊόντων, ενώ παράλληλα το έργο αυτό μπορεί να συνεισφέρει στα αποτελέσματα του πελάτη-συνεργάτη. Η DIS χρησιμοποιεί και εφαρμόζει την αποδεδειγμένη μεθοδολογία υλοποίησης έργων Πληροφορικής της Microsoft «Sure Step Methodology».

Η μεθοδολογία αυτή είναι σχεδιασμένη ειδικά για έργα Microsoft Dynamics και βοηθά του πελάτες να εξασφαλίσουν το μικρότερο δυνατό συνολικό κόστος κτήσης (total cost of ownership). Ηδη παρέχουμε αυτές τις υπηρεσίες σε ένα σημαντικό αριθμό πελατών με ανθρώπους πιστοποιημένους στα αντίστοιχα προϊόντα.
Είμαστε Gold Certified Partner της Microsoft, που είναι η ανώτατη βαθμίδα συνεργασίας, και έχουμε πιστοποιηθεί (competencies) στους τομείς των Microsoft Business Solutions (Dynamics AX, NAV & CRM), Business Intelligence, Mobility Solutions, SOA & Business Process Integration και ISV.

Η DIS, επίσης, αποτελεί μέλος της AX-Pact, της νούμερο 1 συμμαχίας στον κόσμο για το Dynamics AX, και αυτό σαφέστατα είναι κάτι που ενισχύει σημαντικά την προσπάθειά μας για επιτυχημένες υλοποιήσεις έργων αλλά αποτελεί και εγγύηση της εμπειρίας μας για τους πελάτες.


NetWeek: Ποιες είναι οι λύσεις που προσφέρει η DIS;

Παναγιώτης Κυριακόπουλος: Η DIS εστιάζει στο χώρο του ERP με διεθνείς λύσεις με τα προϊόντα της Microsoft, Dynamics AX (Axapta), Dynamics NAV (Navision), όπως και με το Innovative.ERP που είναι προϊόν ιδίας παραγωγής. Ακόμα, βασικοί τομείς στους οποίους εστιάζουμε είναι το Business Intelligence και Performance Management, CRM, Mobile και Advanced Planning Solutions. Στο CRM υποστηρίζουμε το Microsoft Dynamics CRM και το Axapta CRM για τις επιχειρήσεις που έχουν ανάγκη ενός ενιαίου προϊόντος. Στο χώρο των φορητών λύσεων (Mobility) έχουμε αναπτύξει το Innovative Sales για τον σύγχρονο πωλητή (Sales Force Automation, X-VAN). Στον τομέα του Advanced Planning Solutions εκπροσωπούμε την Preactor που είναι Leader στο χώρο με 2.000 πελάτες.

NetWeek: Θα ήθελα να αναφερθούμε διεξοδικότερα στο Business Intelligence, καθώς σήμερα αποτελεί ένα από τα κυρίαρχα ζητούμενα των επιχειρήσεων. Ποια είναι η οπτική γωνία που αντιμετωπίζει η DIS τον συγκεκριμένο τομέα;

Παναγιώτης Κυριακόπουλος: To Business Intelligence αποτελεί στρατηγικό κομμάτι για οποιαδήποτε επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους, καθώς η μεγαλύτερη ανάγκη των σύγχρονων εταιρειών σήμερα είναι ίσως αυτή της έγκυρης και έγκαιρης πληροφόρησης. Αυτή την ανάγκη έρχεται να καλύψει η DIS με λύσεις προστιθέμενης αξίας, πάντα μέσα στο πλαίσιο της φιλοσοφίας μας ως εταιρείας: δηλαδή λύσεις ολοκληρωμένες, με πολύ υψηλή απόδοση τεχνολογίας και ικανότητα εκτέλεσης και χαμηλό κόστος κτήσης.

Παρέχουμε υπηρεσίες/ λύσεις επιχειρηματικής ευφυΐας και Corporate Performance Management, καλύπτοντας ανάγκες όπως κατάρτισης προϋπολογισμού (Budget), P&L, Cash flow, Ισολογισμός, Consolidation και Balanced Scorecard (Key Performance Indicators), χρησιμοποιώντας τις πλατφόρμες και εργαλεία της Microsoft: SQL Server, Office, VSTO, .NET και Share Point Portal Server. Η Gartner Group κατατάσσει στους ηγέτες του χώρου τις τεχνολογίες της Microsoft και μάλιστα με την υψηλότερη ικανότητα εκτέλεσης (ability to execute). Εχουμε υλοποιήσει περισσότερα από 50 έργα Business Intelligence με εξαιρετικά αποτελέσματα. Ανάμεσα στους πελάτες μας στον τομέα αυτό συγκαταλέγεται η Pepsico-HBH, ΕΒΓΑ, Sara Lee, Kosmocar, ΜΥΘΟΣ κ.ά.

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα μας δίνει τη δυνατότητα μέσω των Integration Services να συλλέξουμε την απαραίτητη πληροφορία από οποιαδήποτε δομημένη πηγή δεδομένων (multiple data sources) και να κτίσουμε ένα ενιαίο εταιρικό data warehouse. Αυτό επιτρέπει στον πελάτη να κρατήσει την υπάρχουσα υποδομή του και παράλληλα να έχει αυτονομία και αμεσότητα στην Διοικητική Πληροφόρηση (Managerial Reporting).

NetWeek: Η DIS είναι στρατηγικός συνεργάτης της Microsoft για το προϊόν Microsoft Dynamics AX. Ποια είναι τα στοιχεία αυτά που διαφοροποιούν το συγκεκριμένο προϊόν;

Παναγιώτης Κυριακόπουλος: Είμαστε ένας από τους 20 στρατηγικούς ISV (Independent Software Vendor) της Microsoft σε όλο τον κόσμο! Οπως καταλαβαίνετε αυτό είναι ένα διαβατήριο που θα μας πάει μακριά στο μέλλον. Σ’ αυτό το σημείο θέλω να σημειώσω ότι η Microsoft μάς ανέθεσε να παρέχουμε στην ελληνική αγορά και να προσαρμόσουμε τη ναυαρχίδα των προϊόντων της, το Microsoft Dynamics AX. Το Dynamics AX είναι το ERP που διαθέτει στην ελληνική αγορά η Microsoft για πολυεθνικές και επιχειρήσεις με πολύπλοκες διαδικασίες και είναι το κατεξοχήν ανταγωνιστικό προϊόν με SAP και ORACLE.

Το συγκεκριμένο προϊόν απευθύνεται, κατά βάση, σε όλες τις μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους τομείς του Distribution, του Manufacturing, του Retail και των Services. Τα χαρακτηριστικά του το καθιστούν ιδιαίτερα χρηστικό και αξιόπιστο. Το Dynamics AX λόγω της μεγάλης του διείσδυσης στη διεθνή αγορά και της εξειδίκευσής του στο συγκεκριμένο μέγεθος επιχειρήσεων, δίνει τη δυνατότητα να αξιοποιηθεί η υπάρχουσα δομή Πληροφορικής, με αποτέλεσμα να μειώνεται δραστικά ο χρόνος εκπαίδευσης του χρήστη.

Επιπλέον, μπορεί να καλύψει τις ανάγκες όλων των μεγάλων επιχειρήσεων ανεξάρτητα από το χώρο δραστηριότητας και τις ιδιαιτερότητές τους, αφού είναι ευέλικτο και λειτουργικό. Η πορεία του AXAPTA στη διεθνή αγορά καθιστά σαφή την αποτελεσματικότητά του: 12.000 πελάτες που ταξινομούνται στις μεγάλες επιχειρήσεις έχουν ήδη εμπιστευτεί το Microsoft Dynamics AX, ενώ τα τελευταία χρόνια η διείσδυσή του καταγράφεται στους 2.000 πελάτες ετησίως. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλοι οι διεθνείς ΙΤ αναλυτές αναφέρουν ότι το συνολικό κόστος εγκατάστασης και λειτουργίας του προϊόντος, σε σχέση με άλλα αντίστοιχα διεθνή προϊόντα, είναι σημαντικά χαμηλότερο, έως και 50%, προσφέροντας ισότιμα ποιοτικά αποτελέσματα (Total Cost of Ownership).

Η Gartner Group (ο εγκυρότερος διεθνής αναλυτής στην αγορά της Πληροφορικής) τοποθετεί ως μοναδικό Leader το Microsoft Dynamics AX για τις επιχειρήσεις από 100 έως 1000 άτομα προσωπικό και τζίρο έως 1δις$ (Magic Quadrant report for ERP as of June 2009). Σημαντική δε, επιπλέον εξέλιξη, ενδεικτική της επένδυσης της Microsoft στο συγκεκριμένο προϊόν, είναι η πρόσφατη ανακοίνωση της εξαγοράς από την πλευρά της προϊόντων / λύσεων (Industry Solutions) που αναπτύχθηκαν για αυτό το προϊόν και πλέον θα αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του.

Οι λύσεις αυτές είναι οι LS Retail και η Retail Chain Manager για το χώρο της λιανικής, η εξειδικευμένη λύση για βιομηχανίες με παραγωγή ροής (process industries) και τέλος η εξειδικευμένη λύση για εταιρείες υπηρεσιών. Με την προσθήκη αυτών των λύσεων, το Microsoft Dynamics AX δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να επενδύσουν σε μία ολοκληρωμένη λύση χωρίς την ανάγκη προσθήκης επιπλέον και συχνά τρίτων εφαρμογών, με το επακόλουθο επιπλέον κόστος υποστήριξης που αυτό σημαίνει. Στην Ελλάδα έχουμε ολοκληρώσει με επιτυχία τα έργα στην ΕΒΓΑ, Alsinco, Inve και είναι ήδη σε εξέλιξη τα έργα στην Aegean Oil, Melco και Elbisco.


NetWeek: Δεν είναι λίγες οι φορές που οι πελάτες ζητούν να επεκτείνουν το τυποποιημένο λογισμικό ανάλογα με τις ανάγκες τους. Πώς αντιμετωπίζει η DIS το συγκεκριμένο φαινόμενο;

Παναγιώτης Κυριακόπουλος: Η DIS ξεχωρίζει για την τεράστια εμπειρία και την εξειδίκευση που προσφέρει στην αγορά του ERP. Ισως, τη μεγαλύτερη που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Το γεγονός ότι έχουμε εστιάσει στον συγκεκριμένο ευρύτερο τομέα του ERP μάς δίνει τη δυνατότητα για υψηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών και εξυπηρέτησης, προς τους πελάτες μας. Με εργαλεία μας μια μεγάλη γκάμα πολυεθνικών προϊόντων, είμαστε ικανοί να προσφέρουμε «μεγάλες» λύσεις σε «μεσαίες» τιμές, χωρίς να υπολειπόμαστε σε ποιοτικά αποτελέσματα.

Αλλά δεν σταματάμε εκεί. Η πελατοκεντρική φιλοσοφία που συμπεριλαμβάνεται στις πρωταρχικές μας αξίες, μάς οδηγεί να εξελίσσουμε και να προσαρμόζουμε το «πολυεθνικό υλικό» που έχουμε στη διάθεσή μας, στις εξειδικευμένες ανάγκες των εταιρειών της ελληνικής αγοράς. Είναι, λοιπόν, προφανές ότι τα νέα προϊόντα που προκύπτουν μέσα απ’ αυτή τη διαδικασία, με την εφαρμογή τους στις μεσαίες και μεγάλες εταιρείες της εγχώριας αγοράς, λειτουργούν αποτελεσματικότερα και με στόχευση στις ανάγκες της κάθε εταιρείας.

Η προσπάθειά μας σ’ αυτό το επίπεδο οδήγησε και στη δημιουργία του Innovative suite. Η Innovative πλατφόρμα που διαθέτουμε περιλαμβάνει πέντε «δυνατά» λογισμικά πακέτα: Το Innovative.Retail για την ολοκληρωμένη end-to-end λειτουργία των καταστημάτων μιας αλυσίδας λιανικής, Innovative.WMS, Innovative.Sales (X-Van τιμολόγηση επί αυτοκινήτου, παραγγελιοληψία και merchadising), που αφορά στη διαχείριση του δικτύου πωλήσεων και διανομής μιας εταιρείας, το Innovative.Partners για την παρακολούθηση των αντιπροσώπων μεγάλων εταιρειών και το Innovative.ERP που απευθύνεται στις μεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις που δεν θέλουν ένα πολυεθνικό ERP.

NetWeek: Πώς διαμορφώνεται σήμερα το κλίμα, με τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν, στις τάξεις των επιχειρήσεων στην Ελλάδα;
Παναγιώτης Κυριακόπουλος:
Η παγκόσμια οικονομική κρίση δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστη καμία αγορά και αποτελεί ένα δεδομένο για όλους, πόσο μάλλον για την Ελλάδα που έχει χρόνιες αδυναμίες και δομικά προβλήματα. Αυτό αναγκάζει τις εταιρείες στη συγκεκριμένη περίοδο να επανεξετάζουν και να θέτουν προτεραιότητες στις επενδύσεις τους, ανάλογα με την ανταποδοτικότητά τους στο άμεσο μέλλον.

Η παραδοχή αυτή, σαν DIS, μας βρίσκει απολύτως σύμφωνους, καθώς πρέπει μια εταιρεία να προσέχει πότε, πώς και πού επενδύει. Η Πληροφορική είναι απαραίτητη στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων και μπορεί να επιστρέψει άμεσα την οποιαδήποτε εστιασμένη επένδυση (ROI). Για το λόγο αυτό οι εταιρείες πρέπει να εξετάζουν επενδύσεις στην Πληροφορική που θα τις βοηθήσουν να πάρουν καίριες αποφάσεις, να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους, να βελτιώσουν τη λειτουργία και τις υποδομές τους.

Η DIS φέτος υπέστη την απώλεια του προέδρου και ιδρυτή της εταιρείας, Γίαννη Κυριακόπουλου, και μάλιστα εν μέσω της δύσκολης συγκυρίας της διεθνούς κρίσης. Ακολουθώντας το παράδειγμα του δυναμισμού του, καταφέραμε να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες και να μπορούμε να μιλάμε πριν το τέλος του έτους για ανάπτυξη. Αποφασίσαμε στις καινούργιες συνθήκες, όπως αυτές διαμορφώθηκαν, να κινηθούμε πιο δυναμικά. Γίναμε ακόμα πιο κινητικοί, ακόμα πιο πελατοκεντρικοί σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, εντείναμε τις προσπάθειές μας και ανταμειφτήκαμε για αυτό.

NetWeek: Τέλος, πώς βλέπετε το μέλλον της αγοράς Πληροφορικής στην Ελλάδα; Ποια στοχεύετε να είναι η τοποθέτηση της DIS σε αυτήν;
Παναγιώτης Κυριακόπουλος:
Ο κλάδος της Πληροφορικής είναι σχετικά καινούργιος στην Ελλάδα και έχει περάσει από σημαντικές ανακατατάξεις. Δεν έχει ακόμα κατασταλαγμένες ισορροπίες και μεθόδους ανάπτυξης, όπως έχουν άλλοι παραδοσιακοί κλάδοι. Οι ελληνικές εταιρείες τεχνολογίας θα πρέπει να εστιάσουν σε αυτό που είναι καλύτερες και να επιλέξουν τους κατάλληλους συνεργάτες, που θα τους επιτρέψουν να προσφέρουν στους πελάτες τους ολοκληρωμένες και βέλτιστες λύσεις.

Σε αυτές τις δύσκολες περιόδους, οι κινήσεις όλων μας πρέπει να είναι πιο προσεκτικές. Για παράδειγμα, το να αναλωθούν οι πάροχοι υπηρεσιών σε έναν πόλεμο τιμών δεν είναι η ενδεδειγμένη αντιμετώπιση του προβλήματος της ύφεσης. Ο υγιής ανταγωνισμός στα σωστά πλαίσια, ο σεβασμός και η συνέπεια προς τον πελάτη είναι αυτό που θα πρέπει να επιδιώκουμε σαν κλάδος, και τότε σίγουρα η αγορά θα ανταποκριθεί και θα μας το ανταποδώσει. Αυτό το πλαίσιο διαμορφώνει και τη δική μας στρατηγική τώρα και στο μέλλον.


Case Study: ΕΒΓΑ
H ΕΒΓΑ, η Ευρωπαϊκή Βιομηχανία Γάλακτος και Αλεύρου, είναι εταιρεία κυρίαρχος στο χώρο του τυποποιημένου παγωτού ΕΒΓΑ, του σερβιριζόμενου παγωτού, των παστεριωμένων χυμών REFRESH, των χυμών μακράς διαρκείας SUNNY, των προϊόντων ζύμης FOLIE, καθώς και στο χώρο της επαγγελματικής τροφοδοσίας με τα προϊόντα κατεψυγμένης ζύμης.

Επιχειρηματική ανάγκη
Η εταιρεία αναζητούσε ένα διεθνές πακέτο (All In One), ικανό να καλύπτει τις ιδιαίτερες και πολύπλοκες ανάγκες των εταιρειών τροφίμων & ποτών και επίσης ικανό να παρακολουθήσει και να ενισχύσει τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης τους εντός και εκτός Ελλάδας. Ζητούσαν ένα σύστημα ενιαίο, που να συνδυάζει όλες τις λειτουργίες και τις δυνατότητες σε μία και μόνο πλατφόρμα αλλά και να καλύπτει ολοκληρωμένα την οικονομική, εμπορική και παραγωγική δραστηριότητα.

Το νέο σύστημα έπρεπε να προσφέρει αυτοματισμούς και βελτιστοποίηση στην ιδιαίτερη πολιτική προώθησης των προϊόντων και στις εκπτωτικές πολιτικές. Υπήρχε η ανάγκη για ολοκληρωμένο σχεδιασμό και διαχείριση της παραγωγικής διαδικασίας. Η διοίκηση της εταιρείας επιθυμούσε να χτίσει μία δομή Επιχειρηματικής Ευφυΐας και διαχείρισης αποδοτικότητας (Business Intelligense & Performance Management), που να διευκολύνει τις διαδικασίες κατάρτισης προϋπολογισμού, τις μηνιαίες διαδικασίες οικονομικού απολογισμού, συγκέντρωσης στοιχείων μέτρησης της αποδοτικότητας.

Λύση
Η ΕΒΓΑ επέλεξε το Microsoft® Dynamics – AX® 2009 προκειμένου να αυτοματοποιήσει και να ελέγξει αποτελεσματικά καθοριστικές εταιρικές λειτουργίες στο εμπορικό της τμήμα, στις πωλήσεις, στις εξαγωγές, στο λογιστήριο αλλά και στην παραγωγή. Επίσης, επέλεξε την πλατφόρμα Business Intelligence της Microsoft (Microsoft SQL Server 2008, Office 2007, Visual Studio for Office – VSTO) για την κατάρτιση του προϋπολογισμού, τη συλλογή, επεξεργασία, ανάλυση και παρουσίαση των εταιρικών αποτελεσμάτων, με σκοπό την υποστήριξη της διαδικασίας λήψης αποφάσεων, σε διάφορα επίπεδα της διοικητικής ιεραρχίας.

Οφέλη
• Αυτοματοποίηση εμπορικών διαδικασιών & Συμφωνιών
• Ιχνηλασιμότητα Προϊόντων – Παρτίδας
• Προγραμματισμός & Έλεγχος παραγωγής
• Παρακολούθηση εξαγωγών
• Αυτοματοποίηση διαδικασιών λογιστηρίου – Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα (IAS)
• Παρακολούθηση παγίων & χρησιδανείων (πχ. Ψυγείων)
• Υποστήριξη εγκριτικών διαδικασιών (Workflow)
• Κατάρτιση προϋπολογισμού και μέτρηση δεικτών αποδοτικότητας (KPI’s).

Στοιχεία Επικοινωνίας
Κηφισίας 151, Μαρούσι, Τ.Κ. 15126, Τηλ: 210-8767400, Fax: 210-6147955, web site: www.dis.com.gr