Ένα κατάστημα προϊόντων υγιεινής διατροφής απολαμβάνει, τηρουμένων των αναλογιών, τα οφέλη της μηχανοργάνωσης που απολαμβάνουν πολύ μεγαλύτερες αλυσίδες λιανικής.

Στο κέντρο της Αθήνας, στην οδό Πανεπιστημίου 58, λειτουργεί το κατάστημα Βιοφώς, που αποτελεί σημείο αναφοράς για τη σωστή και υγιεινή διατροφή. Το καταρτισμένο προσωπικό καλείται να συμβουλέψει, να προτείνει και να προμηθεύσει τους πελάτες, μέσα από μια μεγάλη ποικιλία βιολογικών προϊόντων, ελληνικών και ξένων, εκείνα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους.

Η εταιρεία, από την έναρξη της λειτουργίας του καταστήματος αποφάσισε να επιλέξει ένα ολοκληρωμένο σύστημα Πληροφορικής ώστε να καλύψει αποτελεσματικά τις ανάγκες του.

Οι ανάγκες
Το κατάστημα Βιοφώς, λόγω της αναγνωρισιμότητας αλλά και της θέσης του, επισκέπτονται καθημερινά πολλοί πελάτες, οπότε η ταχύτητα εξυπηρέτησης στην έκδοση των αποδείξεων λιανικής είναι καθοριστικής σημασίας. Επιπλέον, εφόσον εμπορεύεται χιλιάδες κωδικούς προϊόντων η παρακολούθηση τους, σε σχέση με τις τιμές, αλλά και τα υπόλοιπα της αποθήκης είναι βασική προϋπόθεση καλής λειτουργίας.

Η πληροφόρηση που αφορά τις πωλήσεις του κάθε προϊόντος ξεχωριστά, αλλά και συγκριτικά με άλλα συναφή, είναι απόλυτα αναγκαία για τη σωστή επιλογή των προϊόντων που διακινεί. Συγχρόνως, η εταιρεία απαιτεί ο εξοπλισμός (υπολογιστής, οθόνες, εκτυπωτές κ.λπ.) να εναρμονίζεται απόλυτα με την υψηλή αισθητική του καταστήματος.

Η λύση και τα οφέλη
Η εταιρεία, μέσα στο 2009, για την ανεύρεση της καταλληλότερης μηχανογραφικής λύσης πραγματοποίησε έρευνα στην αγορά Πληροφορικής. Η λύση έπρεπε να καλύπτει πλήρως όλες τις λειτουργικές ανάγκες, να είναι επώνυμη και δοκιμασμένη, αξιόπιστη, εύχρηστη, άμεσα λειτουργική και ανταγωνιστική όσον αφορά την τιμή.

Η Βιοφώς επέλεξε τη λύση SingularLogic One Touch Retail. Η λύση περιλαμβάνει 2 POS ταμειακά συστήματα, οθόνες αφής, 2 barcode scanners, 2 εκτυπωτές και ως back office λειτουργεί την εφαρμογή SingularLogic Control.

Τα οφέλη που αποκόμισε η εταιρεία από την υλοποίηση της λύσης είναι:
• Ταχύτητα και ποιότητα στην εξυπηρέτηση των πελατών. Η ουρά στο ταμείο έχει σχεδόν εξαλειφθεί λόγω γρήγορης έκδοσης των αποδείξεων αλλά και της δυνατότητας αναμονής της απόδειξης (εφόσον ο πελάτης θελήσει “να πάρει κάτι ακόμα”) και εξυπηρέτησης του επόμενου.
• Παρακολούθηση των πελατών και των παραγγελιών αυτών, εφόσον η σχέση με τους πελάτες λόγω των προγραμμάτων διατροφής, δεν αρχίζει και τελειώνει με μια απόδειξη.
• Αναλυτική παρακολούθηση όλων των ειδών που εμπορεύεται το κατάστημα με καθημερινό έλεγχο αποθήκης, έτσι ώστε τα ράφια να μην παραμένουν ποτέ άδεια, ειδικά για τα είδη που έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση.
• Παρακολούθηση των εσόδων και του κόστους σε καθημερινή βάση.
• Υψηλή αισθητική , απόλυτα εναρμονισμένη με το κατάστημα.
• Ποιοτική και έγκαιρη υποστήριξη software – hardware από τον ίδιο προμηθευτή.