Ο Όμιλος Εταιρειών Mellon διακρίθηκε για έκτη συνεχή χρονιά, στα βραβεία Contact Center World Awards για την περιοχή Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής.
Στα φετινά βραβεία συμμετείχαν τα call center των θυγατρικών του Ομίλου, Mellon Poland και Mellon Bulgaria, οι οποίες διαγωνίστηκαν στην κατηγορία Best Outbound Campaign. H Mellon Poland συμμετείχε με την καμπάνια προώθησης τραπεζικών πιστωτικών προϊόντων, που πραγματοποιεί για την mBank, τη μεγαλύτερη ηλεκτρονική τράπεζα στην Πολωνία. Αντίστοιχα, η Mellon Bulgaria διαγωνίστηκε με την καμπάνια προώθησης σύγχρονων τηλεπικοινωνιακών προϊόντων, που πραγματοποιεί για τον μεγαλύτερο πάροχο της Βουλγαρίας, τη Vivacom. Για τη διάκρισή τους, οι εταιρείες κλήθηκαν να στοιχειοθετήσουν την υπεροχή τους στην υλοποίηση των συγκεκριμένων έργων. Η συμμετοχή τους επέδειξε το εμπορικό όφελος που αποκόμισαν η Vivacom και η mBank, τη συνέπεια της κάθε καμπάνιας με την πελατειακή στρατηγική των δυο εταιρειών, αλλά και τις επιδόσεις τους σε σχέση με βασικούς δείκτες απόδοσης. Η απονομή έγινε στις 29 Ιουνίου σε ειδική εκδήλωση στο Λονδίνο.