Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση εκπόνησης στρατηγικού σχεδίου για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στο πλαίσιο εκδήλωσης που έλαβε χώρα την Μ. Τρίτη, παρουσία του Γενικού Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή κ. Παπαδεράκη και εκπροσώπων του ΣΕΒ, της ΕΣΕΕ, του ΣΕΠΕ, της GRECA, του ELTRUN και της ΕΠΑΜ, παρουσιάστηκαν οι βασικοί άξονες της σχετικής μελέτης που χρηματοδοτήθηκε από το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης. Η μελέτη προτείνει δώδεκα δράσεις (ρυθμιστικές, χρηματοδοτικές και ενημερωτικές), οι οποίες θα εξειδικευθούν σε συνεργασία με τους κοινωνικούς εταίρους.
Παράλληλα, η μελέτη προδιαγράφει τη στρατηγική που θα ακολουθηθεί και η οποία θα βασίζεται σε τρεις πυλώνες: Ισοτιμία (εξασφάλιση της δυνατότητας πλήρους συμμετοχής των εγχώριων επιχειρήσεων και καταναλωτών στην ψηφιακή οικονομία), Εμπιστοσύνη (μέσω του σχετικού Κώδικα Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο) και Καινοτομία (με την επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου σε νέες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών).