Με την ανάδειξη των φιναλίστ ανά κατηγορία, ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων για τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2017, που απονέμει φέτος για όγδοη χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Ήδη έχουν αναδειχθεί σε κάθε κατηγορία τρεις φιναλίστ, οι οποίοι θα παρουσιάσουν την υποψηφιότητά τους στην κριτική επιτροπή, για την ανάδειξη των τελικών νικητών. Βραβείο θα λάβει ο πρώτος σε κάθε κατηγορία, ενώ στους φιναλίστ θα απονεμηθούν τιμητικές διακρίσεις. Ανάμεσα στους φιναλίστ περιλαμβάνονται πολλές εταιρείες τεχνολογίας: Cosmote E-Value και Cosmote στην κατηγορία «Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη», ΟΤΕ στην κατηγορία «Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)», WIND Eλλάς στην κατηγορία «Αντιμετώπιση Παραπόνων και Ειδικών Απαιτήσεων των Πελατών» και στην κατηγορία «Επαγγελματίας της χρονιάς» με τη Μαργαρίτα Γεροντοπούλου, Samsung Electronic Hellas και Vodafone στην κατηγορία «Ολοκλήρωση Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη», Τelenavis και Yuboto στην κατηγορία «Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός)», Yuboto στην κατηγορία «Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός)» και, τέλος, Cosmote στην κατηγορία «Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς (Μεγάλος Οργανισμός)». Η Τελετή Απονομής των Βραβείων θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.