Η LG Electronics ισχυροποιεί τη θέση της στις πωλήσεις των LCD οθονών, όπου συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των καταναλωτών, διατηρώντας την 1η θέση για 4η συνεχόμενη χρονιά στην Ελληνική αγορά.

Αυτό επικυρώνεται με τα πρόσφατα αποτελέσματα της έρευνας Context/ΒΝΑ (Brian Norris Associates), της μεγαλύτερης ανεξάρτητης εταιρείας ειδικευμένων συμβούλων και έρευνας στον κλάδο των consumer electronics στην Ευρώπη, όπου στην Ελλάδα οι LG LCD οθόνες, ξεκινώντας το 2003 από το 7,9% έφτασαν το 2008 στο 28,5%, υπερτριπλασιάζοντας το μερίδιο αγοράς, σημειώνοντας διαφορά 10% από την επόμενη εταιρεία.