Το 1/4 των Ευρωπαίων καταναλωτών θα αγόρασαν ασφαλιστικές και τραπεζικές υπηρεσίες από εταιρείες τεχνολογίας, όπως το Facebook και η Google, σύμφωνα με έρευνα της Fujitsu, στην οποία συμμετείχαν 7.000 πολίτες.

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το 37% των συμμετεχόντων θα έφευγαν από τον τωρινό πάροχο ασφαλιστικών ή τραπεζικών υπηρεσιών αν δεν τους προσέφεραν λύσεις μέσω των πιο πρόσφατων τεχνολογιών. Επίσης, ενώ το 44% δήλωσε ότι χρησιμοποιεί ακόμη μετρητά για πληρωμές, οι χρήστες δοκιμάζουν παράλληλα και νέες μεθόδους, με το 32% να χρησιμοποιεί υπηρεσίες mobile πληρωμών, το 22% χρησιμοποιεί wearable συσκευές και το 20% χρησιμοποιεί crypto-currencies, όπως το Bitcoin. Το online banking είναι, σύμφωνα με την έρευνα, το πιο δημοφιλές κανάλι Ευρωπαϊκά, με τα 1/4  των συμμετεχόντων να το χρησιμοποιούν τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Παρόλα αυτά και τα άλλα κανάλια παρουσιάζουν ισχυρή δυναμική, καθώς το 34% επισκέπτεται το κατάστημα της τράπεζάς του εβδομαδιαία και το 36% χρησιμοποιεί το τηλέφωνο για να μιλήσει με τον τραπεζικό του πάροχο.