Πρώτη επιλογή για προϊόντα τεχνολογίας ανέδειξαν οι καταναλωτές και το 2015 τη Γερμανός. Τη χρονιά που πέρασε η αλυσίδα έδωσε έμφαση στην εμπειρία και την εξυπηρέτηση του πελάτη, διατηρώντας τις ισχυρές της επιδόσεις, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών του Δικτύου.
Καθοριστική ήταν για μια ακόμη χρονιά η συνολική συμβολή της αλυσίδας στη διατήρηση και ενίσχυση της πελατειακής βάσης του Ομίλου ΟΤΕ, καθώς συνεισέφερε σημαντικό μέρος των ανανεώσεων και νέων συνδέσεων σε κινητή, σταθερή και τηλεόραση. Η Γερμανός το 2015 παρέμεινε Νο1 προορισμός για smartphones, αλλά και για το σύνολο της κινητής, καθώς διατήρησε το ηγετικό της μερίδιο στις πωλήσεις κινητών τηλεφώνων, με το 60% των πωλήσεων να είναι smartphones, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις 4G συσκευές, με την εταιρεία να διαθέτει την μεγαλύτερη γκάμα στην ελληνική αγορά. Εντυπωσιακή ήταν η ενίσχυση και στα tablets, ενώ ανοδικά ήταν τα μερίδια και στις πωλήσεις των ψηφιακών προϊόντων. Η εταιρεία αναδείχτηκε για μια ακόμη χρονιά ο Νο1 προορισμός για service κινητού, ενώ, εντός του 2015, προχώρησε και στη δημιουργία νέου, αναβαθμισμένου site και νέου eshop.