Σύμφωνα με νέα έρευνα της Microsoft, πάνω από το 75% των μεσαίου και μεγάλου μεγέθους επιχειρήσεων, θα υλοποιήσουν, μέσα στους επόμενους 12 μήνες, λύσεις που σχετίζονται με Big Data Solutions – ενώ τα τμήματα της υποστήριξης του πελάτη, του μάρκετινγκ και των πωλήσεων, συνεχίζουν να ανεβάζουν την ζήτηση.

Η έρευνα Global Enterprise Big Data Trends: 2013, της Microsoft, αποκαλύπτει ότι παρόλο που η μεγαλύτερη ζήτηση για Big Data προέρχεται από το τμήμα IT (52%), η ζήτηση από την εξυπηρέτηση πελατών (41%), τις πωλήσεις (26%) και τα τμήματα οικονομικών (23%) και marketing (23%) αυξάνεται ολοένα και περισσότερο.

Επίσης, το 17% των πελατών που συμμετείχαν στην έρευνα βρίσκονται ακόμα στα αρχικά στάδια της έρευνας στις λύσεις Big Data, ενώ το 13% έχουν ήδη υιοθετήσει πλήρως μία λύση και σχεδόν το 90% έχουν συγκεκριμένο προϋπολογισμό για τις λύσεις αυτές. Επίσης, το 49% αυτών αναφέρουν ότι η αύξηση στον όγκο των δεδομένων είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που οδηγεί στην υιοθέτηση τέτοιων λύσεων και ακολουθούν η ανάγκη ενσωμάτωσης διαφορετικών εργαλείων επιχειρηματικής ευφυΐας (41%) και η ανάγκη για εργαλεία που αυξάνουν τη διορατικότητα (40%).