Η Opera πούλησε, έναντι 600 εκατ. δολαρίων τον browser, τις privacy και performance εφαρμογές της, το tech licensing και την επωνυμία της σε κινέζικη κοινοπραξία.

Η νορβηγική εταιρεία θα κρατήσει το consumer τμήμα της, το οποίο περιλαμβάνει τα Opera Apps & Games, αλλά και το Opera TV. To Opera TV αποφέρει στην εταιρεία το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της, ως εκ τούτου ο CEO Lars Boilesen χαρακτήρισε το deal ως επιτυχημένο καθώς «πωλήθηκε το ένα τέταρτο της εταιρείας σε πολύ ελκυστική τιμή». Η συμφωνία εγκρίθηκε από το Δ.Σ της Opera και αναμένεται έγκριση από τις αρχές ανταγωνισμού. Η εταιρεία έχει περιθώριο 18 μηνών για να βρει νέα επωνυμία. Η πώληση τμήματος μόνο της Opera στους Κινέζους είναι απόρροια της απόρριψης αρχικής πρότασης για πώληση ολόκληρης της εταιρείας τον Φεβρουάριο, η οποία απορρίφθηκε από τις αρχές Ανταγωνισμού.