Σε ένα κλίμα οικονομικής αστάθειας κι επιχειρηματικής αβεβαιότητας, η Softweb κατόρθωσε να ενισχύσει σημαντικά την αναπτυξιακή της πορεία, γεγονός που αντανακλάται στα οικονομικά μεγέθη του 2017.
Η ανοδική κατεύθυνση της εταιρείας οφείλεται στον στρατηγικό σχεδιασμό των προηγούμενων ετών, καθώς και στην οργανωτική αναδόμηση και αναδιάρθρωση των επιχειρησιακών λειτουργιών. H εταιρεία ενίσχυσε σημαντικά το πελατολόγιο της με σημαντικούς πελάτες/έργα: τo 2017 σύναψε συνεργασίες με πελάτες όπως ΕΛΤΑ (Ελληνικά Ταχυδρομεία), Regency Casino Α.Ε., Drive A.E., Γουντζίδης Α.Ε., Free Sunday, ΑΥΡΑ, Monster, Ανατόλια Εκπαιδευτήρια Οικοτροφεία κ.α. Παράλληλα, ενδυνάμωσε την εξαγωγική της δραστηριότητα, αντλώντας το 30% του συνολικού της τζίρου από το εξωτερικό.
Ο θετικός ρυθμός ανάπτυξης της Softweb οδήγησε στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, με αποτέλεσμα την ενίσχυση του έμψυχου δυναμικού και κατ’ επέκταση τη μεγάλη αύξηση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας. Η στελέχωση και αυτόνομη, πλέον, λειτουργία του υποκαταστήματος της Αθήνας, έχει συμβάλει στη συνολική ροή του προγραμματισμού, καθώς και στην επίτευξη των συνολικών εταιρικών στόχων. Η Softweb επένδυσε, ακόμα, στο B2b Ecommerce και σε νέες τεχνολογίες -όπως το Augmented Reality (AR)- ενώ εξέλιξε την τεχνολογία «Pocketwarp», την οποία λάνσαρε το 2012, εμπλουτίζοντάς την με σύγχρονες λειτουργικότητες. Τέλος, το 2017, η Softweb προχώρησε σε ανανέωση του εμπορικού της σήματος (rebranding).