Η Velti σημείωσε για το έτος 2008 έσοδα ύψους 52,4 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 164% συγκριτικά με τα έσοδα του 2007 ενώ τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 58% αγγίζοντας το ποσό των 7,9 εκατ. ευρώ, αντανακλώντας την αύξηση ζήτησης για τα προϊόντα της εταιρείας στο χώρο mobile marketing και advertising τόσο από υπάρχοντες όσο και από νέους πελάτες, καθώς και την συνεχόμενη επέκτασή της σε διεθνές επίπεδο.
Αναλυτικά, οι σημαντικότερες επιτεύξεις της εταιρείας για το 2008, συνοψίζονται στις δράσεις: α. Επένδυση στη διεθνή επέκταση τόσο σε αναπτυγμένες όσο και αναπτυσσόμενες αγορές, με νέα γραφεία σε Πεκίνο, Ντουμπάι, Μαδρίτη, Μόσχα, Νέο Δελχί, Σαν Φρανσίσκο, και Σαγκάη.
β. Ισχυρή οργανική ανάπτυξη από τους υπάρχοντες διεθνείς παρόχους κινητής τηλεφωνίας, τα brands, τις διαφημιστικές εταιρείες αλλά και εισροή νέων πελατών.
γ. Νέα κοινοπραξία στην Ινδία, με συμμετοχή σε ποσοστό 35% στην HT Mobile Solutions, μία νέα εταιρεία mobile marketing που ιδρύθηκε σε συνεργασία με την Hindustan Times Media, το δεύτερο μεγαλύτερο συγκρότημα ΜΜΕ στην Ινδία.
δ. Εξαγορά του 33% της CASEE, της μεγαλύτερης εταιρίας στον χώρο συναλλαγής του mobile advertising στην Κίνα.
Στ. Ισχυρή απόδοση και αύξηση στο ρυθμό ανάπτυξης της Ansible (κοινοπραξία με την Interpublic Group), το δεύτερο εξάμηνο του 2008.
ζ. Διπλασιασμός του ανθρώπινου δυναμικού σε Πωλήσεις και Μάρκετινγκ (από 25 σε 50 στελέχη).