Στις 24 Νοεμβρίου πραγματοποιείται φέτος η ημέρα προσφορών «Black Friday», με το ηλεκτρονικό εμπόριο να αναμένει αύξηση πωλήσεων σύμφωνα με έρευνα της RTB House.
Όπως δείχνει η Adobe Digital Insights, οι online πωλήσεις της Black Friday ξεπέρασαν τα 3 δισ. δολάρια το 2016 και αναμένεται να αυξηθούν το 2017. Η RTB House ανέλυσε πλήθος εκστρατειών, προκειμένου να αποτυπώσει τον τρόπο με τον οποίο αυξάνεται η δημοτικότητα της Black Friday με την πάροδο των ετών. Όπως επισημαίνει, το 2016 ο θεσμός προσέλκυσε περίπου 106% περισσότερους ανθρώπους σε e-shops σε σχέση με το 2015, ενώ σημειώθηκαν 204% περισσότερες συναλλαγές. Η επισκεψιμότητα στα e-shops κατά τη διάρκεια της Black Friday το 2016 αυξήθηκε κατά 65% και οι συναλλαγές 170% σε σχέση με τον υπόλοιπο μήνα.
Ο Αλέξανδρος Ρήγας, CEO της impruvo, του αποκλειστικού αντιπροσώπου της RTB House στην Ελλάδα, προβλέπει ότι η Black Friday θα είναι μια ακόμα πιο δημοφιλής μέρα φέτος. «Το 2016 τα online stores σημείωσαν αύξηση επισκεψιμότητας περίπου 150% σε σχέση με την συνολική επισκεψιμότητα του Νοεμβρίου. Επιπλέον, οι καταναλωτές πραγματοποίησαν περισσότερες συναλλαγές κατά 228% εκείνη την ημέρα». Σύμφωνα με την RTB House, τα e-shops μπορούν να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη τους από την εν λόγω ημέρα μέσα από εξατομικευμένες, online retargeting καμπάνιες που αξιοποιούν την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης και αλγόριθμους deep learning.