H General Data Business (GDB) A.E. έλαβε τη διάκριση Cisco Channel Customer Satisfaction Excellence, που αποτελεί την υψηλότερη διάκριση που μπορούν να πετύχουν οι συνεργάτες της Cisco στα πλαίσια του προγράμματος Cisco Channel Partner Customer Satisfaction.

Η αξιολόγηση βασίζεται στα αποτελέσματα μετρήσεων της ικανοποίησης των πελατών, οι οποίες γίνονται ανά τρίμηνο και ανά γεωγραφική περιοχή (Ελλάδας, Κύπρου, Μάλτας), συνυπολογίζοντας τις βαθμολογίες του κάθε συνεργάτη για το συγκεκριμένο τρίμηνο με την απόδοση των προηγούμενων τεσσάρων τριμήνων.

Για το αποτέλεσμα αυτής της αξιολόγησης, ο Κώστας Παπαχριστοφής, Τεχνικός Δ/ντης της GDB, δήλωσε: «Η βράβευση αυτή είναι αποτέλεσμα της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας που καθορίζει τον τρόπο λειτουργίας της GDB καθημερινά, σε όλα τα επίπεδα. Σίγουρα, αποτελεί επιβράβευση της προσπάθειάς μας για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών μας αλλά και κίνητρο για να συνεχίσουμε να λειτουργούμε με τον ίδιο τρόπο».