Την Τρίτη, 9 Μαΐου, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» θα πραγματοποιηθεί για δεύτερη φορά το συνέδριο Microsoft Summit με θέμα “Digitize.Disrupt.Drive”.

Στο συνέδριο διακεκριμένοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, θα μοιραστούν πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες, κάνοντας εισηγήσεις για τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στους χώρους της τεχνολογίας, της επιχειρηματικότητας και όχι μόνο. Σκοπός του Microsoft Summit είναι να ενθαρρύνει τις σύγχρονες επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως κλάδου δραστηριοποίησης ή μεγέθους, να καινοτομήσουν, να εξελιχθούν ψηφιακά και να αναπτυχθούν, στην εποχή του digital transformation.

Το Microsoft Summit χωρίζεται σε δύο βασικές θεματικές ενότητες. Η πρώτη αφορά στην επιρροή που έχουν οι ψηφιακές εξελίξεις στη ζωή των ανθρώπων και του επιχειρείν, σε παγκόσμιο επίπεδο. Εκτός από εισηγήσεις και ομιλίες, οι συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν και μια συζήτηση σε πάνελ, με θέμα το digital transformation και το business model innovation, με συμμετοχές από συνεργάτες της εταιρείας από Ελλάδα και εξωτερικό. Η δεύτερη θεματική αφορά στην αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, όπως Internet of Things και Artificial Intelligence, για εφαρμογή καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων, με παραδείγματα από κορυφαίες εταιρείες.

Ανάμεσα στους ομιλητές θα είναι και ο Mark Torr, Senior Product Marketing Manager, IoT & Advanced Analytics, Microsoft Central & Eastern Europe, ο Roger Andersson, Senior Business Developer at Digital & Connectivity Consumer Services, Volvo Cars Corporation και ο Θάνος Λούτσος, Εμπορικός Διευθυντής για τη Microsoft Ελλάδας, Κύπρου & Μάλτας, ο οποίος θα εμπνεύσει το κοινό να κάνει το επόμενο βήμα στην ψηφιακή πραγματικότητα. Ανάμεσα στα highlights της ενότητας θα είναι και η ομιλία της Belinda Parmar OBE, CEO της Empathy Business Ltd. και δημιουργού του πρώτου empathy index το οποίο δημοσιεύτηκε στο Harvard Business Review. Στους χορηγούς επικοινωνίας της εκδήλωσης περιλαμβάνονται το NetFax και το netweek.