Η Alcatel-Lucent παρουσίασε τη στρατηγική της αναφορικά με το λογισμικό Genesys και την αξιοποίηση του σε σχέση με τα Social Media.

Η εταιρεία προτρέπει τις επιχειρήσεις να κινηθούν επιθετικά ώστε να αλλάξουν επίπεδο στο τρόπο που χρησιμοποιούν τις πρακτικές των social media, και να αξιοποιήσουν εξειδικευμένα εργαλεία τα οποία συνδέουν την επικοινωνία μεταξύ των μελών των κοινωνικών δικτύων, με τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών και μάρκετινγκ.

Πληροφορίες, στοιχεία καθώς και όλα τα εργαλεία σχετικά με τα social media τα οποία παρουσιάστηκαν στο συνέδριο Genesys G-Force User Conference που πραγματοποιήθηκε στη Μελβούρνη, είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο.

“Η επιθυμία των επιχειρήσεων για την εμπλοκή των social media με τις δραστηριότητες τους αυξάνεται, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα μέσα”, δήλωσε ο Eric Tamblyn, αντιπρόεδρος του τμήματος Genesys Product Marketing στην Alcatel-Lucent. “Η Εξυπηρέτηση Πελατών και το Μάρκετινγκ είναι δύο τμήματα που καλούνται να ανταποκριθούν σε αυτήν την πρόκληση, να υποστηρίξουν τα νέα κανάλια επικοινωνίας των πελατών με την επιχείρηση, αλλά και να αποθηκεύσουν τις πληροφορίες που έχουν συλλέξει σχετικά με τους πελάτες, όταν οι τελευταίοι αρχίσουν να επικοινωνούν με άλλα τμήματα της εταιρείας. Αξιοποιώντας τη δυνατότητα του Genesys να βρίσκει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ φωνητικής και μη φωνητικής επικοινωνίας με τους πελάτες, οι επιχειρήσεις μπορούν να συνδυάζουν τη χρήση διαδικτυακών εφαρμογών και τηλεφωνικής επικοινωνίας (μέσω σταθερών ή κινητών τηλεφώνων), ώστε να δρουν προληπτικά και να διατηρούν ένα υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης των καταναλωτών”.