Η παγκόσμια αγορά WLAN (worldwide wireless local area network) σε καταναλωτικό και επιχειρηματικό επίπεδο παρουσίασε 12,8% κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2012, με τον επιχειρηματικό κλάδο να παρουσιάζει ραγδαία αύξηση, 24,8%, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2011.

Γεωγραφικά η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρήθηκε στην Ιαπωνία και τη Λατινική Αμερική, 64,2 και 58,7% αντίστοιχα, ενώ στην περιοχή EMEA η αύξηση ανήλθε στο 30,2%, παρά το γεγονός ότι η Ιταλία, η Ισπανία, η Πορτογαλία και η Ελλάδα είχαν συνολική μείωση της τάξης του 0.5%. Στην Β. Αμερική σημειώθηκε αύξηση 25,4%, διατηρώντας τον τίτλο της πιο δυναμικής περιοχής. Σε εταιρικό επίπεδο, τα έσοδα της Cisco, αυξήθηκαν κατά 36,7%, αγγίζοντας τα 498 εκατ. δολάρια, με το 57,8% του ποσού αυτού να αποδίδεται στη Β. Αμερική, φτάνοντας το μερίδιό της στα 52,4% της παγκόσμιας αγοράς. Η Aruba αύξησε και αυτή τα έσοδά της κατά 17,5% (11,1%  μερίδιο αγοράς) ενώ ακολουθεί η HP με 5,9% μερίδιο αγοράς.