Η αγορά των τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων έκλεισε στα 585 εκατ. ευρώ το δ’ τρίμηνο του 2015, ανοδική κατά 1,6% ετησίως.

Ο κλάδος της πληροφορικής παρουσιάζει για δεύτερο τρίμηνο αρνητικό πρόσημο, σε μονοψήφια όμως επίπεδα. Με εξαίρεση τα tablets, όπου η μέση τιμή διατηρήθηκε στα αντίστοιχα επίπεδα του d’ τριμήνου του 2014, oi βασικότερες κατηγορίες τις πληροφορικής κατέγραψαν άνοδο της μέσης τιμής με τον καταναλωτή να προσανατολίζεται σε προϊόντα με καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά. Οι τηλεπικοινωνίες κατέγραψαν για έκτο συνεχόμενο τρίμηνο άνοδο σε αξίες παραμένοντας βέβαια σε μονοψήφια επίπεδα αύξησης για δεύτερο τρίμηνο. Τα smartphones συνεχίζουν να κερδίζουν στην προτίμηση του καταναλωτή σε βάρος των απλών κινητών τηλεφώνων, κάτι που βοήθησε και τα ακουστικά να καταγράψουν διψήφιους ρυθμούς ανόδου για το κλείσιμο της χρονιάς. Τέλος και για τις κατηγορίες των τηλεπικοινωνιών η μέση τιμή κατέγραψε σημαντική άνοδο για το τελευταίο τρίμηνο σαν αποτέλεσμα της μεγαλύτερης συγκέντρωσης σε smartphone των οποίων η μέση τιμή διατηρήθηκε στα αντίστοιχα περσινά επίπεδα.