O συνολικός όγκος παραγγελιών για τα παραδοσιακά PCs - όπως desktops, PCs, notebooks και workstations - ανήλθε το δεύτερο τρίμηνο 2017 (2Q17) στα 60,5 εκατ. τεμάχια, υποχωρώντας κατά 3,3% σε σχέση με πέρσι (χαμηλότερα από τις αρχικές προβλέψεις των αναλυτών της IDC, οι οποίοι έκαναν λόγο για μια πτώση της τάξης του 3,9%).

Η αύξηση της ζήτησης σε ώριμες αγορές, όπως αυτή των ΗΠΑ, συνέβαλε στη συγκράτηση του όγκου πωλήσεων, αντισταθμίζοντας την υποχώρηση ζήτησης στις αναδυόμενες αγορές, όπως είναι η περιοχή Ασίας Ειρηνικού (άνευ Ιαπωνίας) και Λατινικής Αμερικής. Στην ΕΜΕΑ χάρη στις ισχυρές πωλήσεις των notebooks, η αγορά παρέμεινε σχετικά σταθερή.
Όσον αφορά τους κατασκευαστές, η HP Inc. αναρριχήθηκε στην πρώτη θέση, ακολουθούμενη από τις Lenovo (2), Dell (3), Apple (4) και Asus (5).

Σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, η HP πούλησε 6,2% περισσότερα PCs, αυξάνοντας το μερίδιο της στο  22,8%  (20,7% πέρσι). Η Lenovo πούλησε 5,7% λιγότερα PCs και το μερίδιό της υποχώρησε από το 21,1% στο 20,5%. Καλύτερα σε σχέση με πέρσι τα πήγαν οι Dell και Apple, ενώ αισθητή υποχώρηση (-8,6% πωλήσεις PCs και υποχώρηση μεριδίου αγοράς στο 6,8%) σημείωσε η ταϊβανέζικη Asus.