Οι επιχειρήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι κάπως μπερδεμένες σχετικά με τους λόγους που προστατεύουν τα δεδομένα των πελατών τους, σύμφωνα με έρευνα της Vormetric.

Όπως αναφέρεται στην έρευνα, οι επιχειρήσεις προστατεύουν τα δεδομένα των χρηστών για λόγους «φήμης» (50%), συμμόρφωσης (47%) και εφαρμογής καλύτερων πρακτικών ασφαλείας (41%). Ωστόσο, τα σχέδια επενδύσεων στο IT αποκαλύπτουν μία διαφορετική εικόνα: η συμμόρφωση βρίσκεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων (48%), ενώ η προστασία της φήμης της εταιρείας στη 2η θέση (45%). Το 46% δήλωσε ότι έχει κάποια στιγμή πέσει θύμα παραβίασης, ενώ το 19% δηλώνει παραβίαση μέσα στους τελευταίους 12 μήνες. Τέλος, από τις εταιρείες που θέλουν να συμπεριλάβουν τις συσκευές Internet of Things στις δραστηριότητές τους, το 42% δηλώνει ότι η προστασία των δεδομένων στις συσκευές αυτές αποτελεί τη μεγαλύτερη ανησυχία σχετικά με την ασφάλεια.