Περισσότεροι από 200 Data Scientists, αλλά και στελέχη ΙΤ, Marketing και Customer Intelligence έδωσαν δυναμικό παρών στο Data 360° Forum 2016, το οποίο πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία χθες, Δευτέρα 18 Απριλίου, στο αμφιθέατρο Maroussi Plaza.

Τα Big Data ως καταλύτης για την επιχειρησιακή πελατοκεντρικότητα και η ανάδειξη του deep learning ως το επόμενο σημαντικό tech trend καταγράφηκαν ως κάποια από τα βασικά συμπεράσματα του συνεδρίου. Το πρόγραμμα χαρακτηρίστηκε από πλουραλισμό απόψεων, από το ακαδημαϊκό και ερευνητικό πεδίο, αλλά και από τον κόσμο των επιχειρήσεων • τις εντυπώσεις έκλεψαν η «καλλιτεχνική» θεώρηση του keynote speaker Ali Rebaie στα Big Data, αλλά και η βιωματική προσέγγιση του Κώστα Περήφανου, Senior Data Scientist στα Royal Mail για τις προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει ο data scientist σε τεχνολογικά ώριμες (ή λιγότερο ώριμες) εταιρείες. Επίσης, ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν οι παρουσιάσεις του Lead Data Scientist της Workable Rui Miguel Forte για εφαρμογές text mining και sentiment analysis, αλλά και τα best practices που παρουσίασαν ο Παντελής Κονταξάκης, CEO Ομίλου Εταιρειών Χρυσής Ευκαιρίας, αλλά και ο Νεκτάριος Ψυχάρης, Προϊστάμενος Συστημάτων BI Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών για τη δημιουργία στρατηγικού οράματος και επιχειρησιακής κουλτούρας με επίκεντρο τα δεδομένα.