Ο φορέας BVDW πραγματοποίησε έρευνα για την παρουσία των γερμανικών brands στα Social Media.
Το 72% των συμμετεχόντων απάντησε ότι θεωρεί πολύ σημαντικά τα Social Media, ενώ το 85% εκτίμησε ότι η σημασία τους θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο μέσα στους επόμενους 12 μήνες. Επίσης, το 80% δήλωσε ότι δραστηριοποιείται στα sites κοινωνικής δικτύωσης και το 78% έκανε λόγο για αυξημένη διαφημιστική δαπάνη προς τα Social Media μέσα στους επόμενους μήνες. Όπως δήλωσε ο C. S. Harlinghausen, Πρόεδρος του αρμόδιου τμήματος: «τα social media έχουν καθιερωθεί ως ένα κομβικό συστατικό στο μίγμα επικοινωνίας των εταιρειών στη Γερμανία».