Nέα έρευνα της ΙΒΜ για τους επαγγελματίες του marketing συμπεραίνει ότι οι Chief Marketing Officers (CMOs) διαφοροποιούν τα brands από το να αξιοποιούν τα big data σε πραγματικό χρόνο και με το να αυτοματοποιούν τις προσωποποιημένες καμπάνιες marketing.

Η άλλη όψη του νομίσματος είναι η αδυναμία ικανοποίησης των σύγχρονων αναγκών των καταναλωτών, καθώς ήδη παρατηρείται το φαινόμενο χαμένων πωλήσεων της τάξης των 83 εκατ. στις ΗΠΑ κάθε χρόνο, λόγω αδύνατης και μη συνεπούς εμπειρίας που προσφέρεται στον πελάτη μεταξύ των διαφορετικών δικτύων (πχ. online και offline).
 
Η εξυπηρέτηση πελατών θεωρείται προτεραιότητα για τους marketers, οι οποίοι παράλληλα αξιοποιούν τα big data για προσωποποιημένη επικοινωνία. Κοιτούν πέρα από τα segments και τα δημογραφικά ώστε να διεξάγουν τις κατάλληλες προσφορές, υπηρεσίες και πληροφορίες που ταιριάζουν στην κατάλληλη στιγμή της σχέσης με τον πελάτη.