Στην εκδήλωση “TARGIT Day- More Than Data” που έλαβε χώρα την Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2016 στο Gazarte, στην Αθήνα, συζητήθηκε διεξοδικά η σπουδαιότητα κι ο ρόλος των Data Analytics με τη συμμετοχή 200 κορυφαίων στελεχών του ελληνικού επιχειρείν.

Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε από την TARGIT Greece στο πλαίσιο του λανσαρίσματος της ανανεωμένης έκδοσης TARGIT Decision Suite 2017 και με αφορμή τα 7 χρόνια επιτυχημένης πορείας της TARGIT στην Ελλάδα. Η βραδιά επικεντρώθηκε στις τελευταίες εξελίξεις γύρω από τα Data Analytics και οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ενδιαφέρουσες ομιλίες και παρουσιάσεις από διακεκριμένους ερευνητές, ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων και επιχειρηματίες.

Αναλυτικότερα, ο κ. Michael Hyldgaard Andersen (Customer Account Manager TARGIT Denmark) άνοιξε τη βραδιά με μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση με τίτλο «TARGIT BI and Data Visualization”, ενώ ακολούθησαν ομιλίες από τους Γιώργο Οικονομίδη (Αν. Καθηγητής στα Οικονομικά στο Τμ. Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών της Σχολής Οικονομικών Επιστημών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών), Γιάννη Θεοδωρίδη (Καθηγητή πρώτης βαθμίδας του Τμ. Πληροφορικής της Σχολής Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Director Data Science Lab), Κωνσταντίνο Παζάλο, Consulting Manager της PWC και Γιώργο Κορρέ (Chairman of the board της Korres Natural Products).

Από την TARGIT Greece, οι Κώστας Οικονομάκης, Managing Director, και Αριστείδης Βάσσης, Commercial Director, ευχαρίστησαν θερμά τους παρευρισκόμενους για την υποστήριξή τους τα τελευταία επτά χρόνια και παρουσίασαν τη νέα έκδοση TARGIT Decision Suite 2017, δείχνοντας πως ένα τόσο δυνατό εργαλείο μπορεί να γίνει ο απόλυτος σύμμαχος στη λήψη αποφάσεων κάθε σύγχρονης εταιρείας.