Στα social media στρέφεται το ελληνικό κοινό για να ενημερωθεί, ενώ αντιμετωπίζει με δυσπιστία τα ΜΜΕ και τους δημοσιογράφους και δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για την αναζήτηση ειδήσεων, τις οποίες και σπεύδει να μοιραστεί και να διακινήσει.

Αυτά είναι μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου, όπως καταγράφονται στην ετήσια έρευνα του Reuters Institute for the study of Journalism, Oxford University για την ψηφιακή ενημέρωση στην Ελλάδα, η οποία παρουσιάστηκε την Παρασκευή 10 Μαρτίου στην Ένωση Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Μακεδονίας-Θράκης (ΕΣΗΕΜ-Θ). Επιπλέον, 55% των χρηστών καταφεύγουν στα social media όταν αναζητούν ενημέρωση στο διαδίκτυο, με κυρίαρχο προορισμό το Facebook (68%).