Τα iPads κερδίζουν συνεχώς έδαφος στον χώρο των επιχειρήσεων και χρησιμοποιούνται τόσο από στελέχη του ΙΤ, όσο και του business σε μια ποικιλία από περιστάσεις.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της IDG, το 51% των στελεχών που λαμβάνουν αποφάσεις σχετικά με το IT στην επιχείρησή τους, δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν «πάντα» το iPad στη δουλειά, ενώ το 40% δηλώνουν ότι το χρησιμοποιούν «κάποιες φορές». Η χρήση εκτός γραφείου είναι ακόμη μεγαλύτερη, αφού το 79% των IT decision-makers δηλώνουν ότι «πάντα» χρησιμοποιούν το iPad όταν είναι στο δρόμο.
Παράλληλα, και ενώ οι περισσότεροι επαγγελματίες χρησιμοποιούν το iPad εν κινήσει, μόνο το 29% συνδέονται «πάντα» μέσω δικτύων κινητής τηλεφωνίας. Το ποσοστό αυτό υποδεικνύει ότι το iPad χρησιμοποιείται για την εν κινήσει κατανάλωση περιεχομένου που ο χρήστης «κατέβασε» όσο ήταν στο γραφείο.
Παράλληλα, όπως οι καταναλωτές, έτσι και οι επαγγελματίες που χρησιμοποιούν το iPad θεωρούν, σε πόστο που υπερβαίνει το 50%, ότι αυτό μπορεί να αντικαταστήσει -τουλάχιστον εν μέρει- το laptop. Μάλιστα για το 10%, το iPad έχει αντικαταστήσει «πλήρως» το laptop. Τέλος, η χρήση των tablets μεταμορφώνει και τον τρόπο με τον οποίον καταναλώνουμε περιεχόμενο. Οι χρήστες του iPad απομακρύνονται από τις εφημερίδες και τα έντυπα μέσα και αναζητούν τις ψηφιακές τους εκδοχές και εναλλακτικές. Η αλλαγή αυτή συντελείται, μάλιστα, με πολύ μεγάλη ταχύτητα.