Η παγκόσμια αγορά των wearable συσκευών παρουσίασε σημαντική άνοδο, το δ’ τρίμηνο του 2015, κυρίως λόγω της αυξανόμενης δημοτικότητας των fitness trackers και του Apple Watch, σύμφωνα με τα στοιχεία της IDC.
Πιο συγκεκριμένα, οι παραγγελίες άγγιξαν τα 27,4 εκατ., αυξημένες ετησίως κατά 126,9%, ενώ συνολικά για το 2015, οι παραγγελίες διαμορφώθηκαν στα 78,1 εκατ., αυξημένες κατά 171,6%. Αναφορικά με τα μοντέλα και τους παρόχους, το Fitbit έκλεισε τη χρονιά ως αδιαμφισβήτητος ηγέτης της αγοράς, λόγω του ενισχυμένου χαρτοφυλακίου συσκευών και εκτεταμένης εμβέλειας στην αγορά παγκοσμίως, με τις παραγγελίες το δ’ τρίμηνο να αγγίζουν τα 8,1 εκατ.
Από τη δεύτερη θέση οι όγκοι παραγγελιών της Apple αυξήθηκαν ελάχιστα από το προηγούμενο τρίμηνο, ενώ τα συνολικά έσοδα ακόμη δεν έχουν αντισταθμίσει την μειωμένη ανάπτυξη και τη μείωση από τις άλλες προϊοντικές κατηγορίες της εταιρείας. Στη τρίτη θέση βρέθηκε η Xiaomi, η οποία έχει επικεντρωθεί κυρίως σε φθηνά fitness trackers εντός της κινεζικής αγοράς, με τιμές πολύ χαμηλότερες του ανταγωνισμού, επιτρέποντας έτσι στην εταιρεία να παρουσιάσει τη μεγαλύτερη αύξηση από τους παρόχους της πρώτης πεντάδας. Την πεντάδα ολοκληρώνουν η Samsung και η Garmin με αρκετά μικρή διαφορά μεταξύ τους. Η Samsung επωφελήθηκε, κυρίως, από το Gear S2, ενώ η Garmin διαθέτει ένα ευρύ και εδραιωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων για μία ευρεία γκάμα αθλητών.