Την αυξανόμενη σπουδαιότητα των ηλεκτρονικών πωλήσεων για όλους τους τομείς της οικονομίας, απέδειξε το ρεκόρ συμμετοχών και η αθρόα προσέλευση στελεχών από πάνω από 110 εταιρείες που παρευρέθηκαν στο eCommerce Conference, προκειμένου να γνωρίσουν τις σημαντικότερες τάσεις και προκλήσεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Κεντρικός ομιλητής του συνεδρίου ήταν ο James Hardy, πρώην επικεφαλής Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής της Alibaba, ο οποίος μίλησε για τις πιο χαρακτηριστικές τάσεις που θα διαμορφώσουν το ηλεκτρονικό εμπόριο… αύριο. Ως χαρακτηριστικές τάσεις κατέθεσε τη διαμόρφωση των τιμών από τους προμηθευτές ή τους καταναλωτές, την περαιτέρω ανάπτυξη marketplaces, αλλά και των «niche» εξειδικευμένων sites, την ανάπτυξη «οικοσυστημάτων» αλλά και τη συνεργασία μεταξύ offline και online παικτών. Επίσης, ο James Hardy έδωσε πρακτικές συμβουλές για το πώς τα ελληνικά eshops μπορούν, βήμα-βήμα, να επεκτείνουν τη δραστηριότητά τους στο εξωτερικό, μέσω cross-border e-commerce, αλλά και πώς μπορούν να επιτύχουν το omnichannel retail, όντας «συνεπείς» σε όλα τα κανάλια πώλησης και επικοινωνίας, με τους καταναλωτές. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε από το περιοδικό Marketing Week και την BOUSSIAS, υπό την αιγίδα του GRECA.