"Είμαστε αποφασισμένοι να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο στον τομέα παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών", υποστήριξε ο υφυπουργός Ανάπτυξης Γιώργος Βλάχος με αφορμή τη συνάντηση εργασίας του υπουργείου Ανάπτυξης με εκπροσώπους των εταιρειών παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών.
Από την πλευρά του υπουργείου στη συνάντηση μετείχαν ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή, Γιάννης Οικονόμου, και υπηρεσιακοί παράγοντες, ενώ από την πλευρά των εταιρειών οι εκπρόσωποι των ΟΤΕ, Forthnet, On Telecoms, Tellas, Vivodi Telecom, Hellas On Line, Net One, Cosmotelco και Teledome.
“Οι εταιρείες εκλήθησαν προκειμένου να αναλάβουν την ευθύνη που τους αναλογεί”, δήλωσε ο κ. Βλάχος. “Είναι ξεκάθαρο ότι από εδώ και στο εξής αναλαμβάνουν εξ ολοκλήρου την ευθύνη. Εξαντλούμε το διάλογο και την πίεση, όμως, μετά την απόφαση για πρόστιμα η επόμενη παρέμβαση θα είναι επώδυνη για όσους συνεχίζουν να μη καταλαβαίνουν. Θα είναι, όμως, δίκαιη, για τους καταναλωτές που μας στηρίζουν και στηρίζονται σε εμάς”.
Ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή, Γιάννης Οικονόμου, κατά τη διάρκεια της συνάντησης, παρουσίασε στις εταιρείες τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές, σύμφωνα με τις καταγγελίες και τα παράπονά τους. Τα κυριότερα προβλήματα αφορούν μη επαρκή προσυμβατική ενημέρωση, μεγάλες καθυστερήσεις στη σύνδεση και την ενεργοποίηση, παροχή και χρέωση μη παραγγελθέντων υπηρεσιών, μη παραλαβή αντιγράφου σύμβασης, αμφισβητήσεις χρεώσεων και ανεπαρκής εξυπηρέτηση στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών. Ο κ. Οικονόμου προειδοποίησε για την επιβολή αυστηρότερων κυρώσεων.