Η Google παρουσίασε χθες το Buzz, τη νέα προσπάθεια που κάνει στο χώρο της κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να ανταγωνιστεί τους κυρίαρχους του είδους Facebook, Twitter και MySpace.

Το Buzz δεν είναι τίποτα άλλο από λειτουργίες επικοινωνίας και ανταλλαγής πολυμέσων, οι οποίες ενσωματώνονται στην υπηρεσία του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, Gmail. Το Buzz επιτρέπει στα μέλη του να αναρτούν ενημερώσεις για το πού βρίσκονται και τι κάνουν, να μοιράζονται φωτογραφίες, βίντεο και συνδέσμους. Οι χρήστες θα μπορούν να επιλέγουν ποια μηνύματα θα είναι ορατά μόνο για τους φίλους τους ή για οποιονδήποτε χρήστη στο Διαδίκτυο. Ακόμα, οι χρήστες του Buzz μπορούν να συνδέουν στο προφίλ τους λογαριασμούς που διαθέτουν στο Twitter, το Picassa και το Flickr. Η νέα υπηρεσία αναμένεται να είναι διαθέσιμη στα 176 εκατ. χρήστες του Gmail μέσα στις επόμενες μέρες.