Υψηλόβαθμα στελέχη από κλάδους όπως τράπεζες, τηλεπικοινωνίες, ασφαλιστικές εταιρείες, retail, ενέργεια, μεταφορές και FMCG έδωσαν το παρών στην εκδήλωση της Predicta για τη βελτιστοποίηση των marketing campaigns μέσω advanced analytics, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Marketing Week, στις 14 Ιουνίου, στην Αίγλη Ζαππείου.

Ο Εμπορικός Διευθυντής & Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Predicta,  Φίλιππος Πασχέντης, έκανε μία εισαγωγή στις έννοιες των Advanced Analytics και τόνισε τη σημασία του Predictive Customer Management (PCM), αναφέροντας ότι το 48% των οργανισμών που αξιοποιούν τεχνολογίες predictive analytics, έχουν σκοπό την βελτιστοποίηση των δραστηριοτήτων marketing. Η σημασία του ανθρώπινου παράγοντα στην αξιοποίηση των advanced analytics, η επένδυση στις σχετικές τεχνολογίες ως παράγοντας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τις επιχειρήσεις αλλά και το κόστος και απόσβεση των επενδύσεων αυτών αναλύθηκαν  στο πλαίσιο συζήτησης πάνελ, ανάμεσα στους  Βασίλη Βασιλάκη, Corporate Information Services Director της Wind Hellas, Ελευθέριο Γιαννακουδάκη, Retail Marketing Manager της Coral (Shell), Πάνο Λεβαντή, ΙΤ Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, Ανέστη Πετρίδη, Deputy CIO της Eurobank και Μαρίνα Ρίκου, Διευθύντρια CRM της Alpha Bank.