Το zampple επεκτείνει τις υπηρεσίες του λανσάροντας το zamppleBOX. Στο πλαίσιο της προσπάθειάς του να επεκτείνει τη γεωγραφική κάλυψη του δείγματός του και άρα την αντιπροσωπευτικότητά του, δίνει στις FMCG εταιρείες τη δυνατότητα να πετυχαίνουν πιο στοχευμένη δειγματοδιανομή των προϊόντων τους μέσα από ειδικά διαμορφωμένα geo filters.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για μία συνδρομητική υπηρεσία, όπου ο κάθε συνδρομητής μπαίνοντας σε μία online πλατφόρμα (www.zampplebox.com) επιλέγει μέσα από μία  ευρεία γκάμα καταναλωτικών προϊόντων αυτά που τον ενδιαφέρει να δοκιμάσει και να αξιολογήσει, διαμορφώνοντας έτσι το δικό του, προσωπικό zamppleBOX. Η ενέργεια ξεκίνησε πιλοτικά τον Οκτώβριο, στοχεύοντας το κοινό της Θεσσαλονίκης, και στέφθηκε με επιτυχία μιας και τα πρώτα 120 zamppleBOXes εξαντλήθηκαν λίγο μετά την έναρξη των εγγραφών. Το επόμενο zamppleBOX αναμένεται τον Ιανουάριο του 2017.