Ο Βασίλης Ραμπάτ, Διευθύνων Σύμβουλος & Πρόεδρος Δ.Σ. της Xerox Hellas, μιλάει για το καινούργιο μοντέλο διάρθρωσης και δραστηριοποίησης της Xerox, και παρουσιάζει το όραμα της εταιρείας να αποτελέσει όχι μόνο έναν αξιόπιστο πάροχο ΙΤ υπηρεσιών σε σχέση με το έγγραφο, όπως είναι σήμερα, αλλά και μια εταιρεία που θα παρέχει γενικότερα Business Process Outsourcing υπηρεσίες...
NetWeek: Πρόσφατα η Xerox προχώρησε σε μία αναδιοργάνωση του μοντέλου δραστηριοποίησης και διάρθρωσης της εταιρείας. Πώς διαμορφώνεται το καινούργιο μοντέλο και η στρατηγική της Xerox πλέον;
Βασίλης Ραμπάτ: Η εταιρεία αποφάσισε, σε παγκόσμιο επίπεδο, να αλλάξει το business-oriented μοντέλο διάρθρωσης και δραστηριοποίησης που ακολουθούσε μέχρι σήμερα και αποτελούνταν από τους τρεις βασικούς τομείς δραστηριότητάς της -office, production και services- και να στραφεί σε μία περισσότερο πελατοκεντρική προσέγγιση, δημιουργώντας δύο κύριες οργανώσεις: την οργάνωση των Large Accounts και την οργάνωση SMB Channel group.
Το σύνολο των προϊόντων -λύσεις, λογισμικό, εξοπλισμός- και υπηρεσιών της Xerox προωθείται μέσα και από τις δύο οργανώσεις και απευθύνεται σε όλη τη γκάμα των πελατών μας. Αυτό που αλλάζει είναι η προσέγγιση του πελάτη, η οποία είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες του και τις απαιτήσεις του, με μεγαλύτερη πλέον εξειδίκευση.
Αυτές οι δύο οργανωτικές δομές δημιουργούνται σε κεντρικό επίπεδο – έχει ήδη δημιουργηθεί το European Channel Group, ενώ είναι υπό σύσταση το Large Account. Μέχρι το τέλος του 2010 αυτή η στρατηγική προσέγγιση, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο θα έχει ολοκληρωθεί. Οπως καταλαβαίνετε, πρόκειται για μία πολύ σημαντική αλλαγή.
NetWeek: Ποιοι είναι οι στόχοι πίσω από αυτή την αλλαγή;
Βασίλης Ραμπάτ: Οι στόχοι πίσω από αυτό είναι πολύ ξεκάθαροι και προφανείς και συμπυκνώνονται στην επιδίωξη για βελτίωση τόσο στην προσέγγιση όσο και στην ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών μας.
Οσον αφορά το large account, στόχος μας είναι τα στελέχη πωλήσεών μας που απευθύνονται στις μεγάλες πολυεθνικές αρχικά, αλλά και στις μεγάλες τοπικές εταιρείες και οργανισμούς, να διαθέτουν το χρόνο και να αναπτύξουν τη γνώση που απαιτείται για την αποτελεσματική κάλυψη των πολλαπλών αναγκών αυτών των εταιρειών, ώστε να δημιουργήσουμε μια μακροχρόνια σχέση ουσιαστικής συνεργασίας σε περισσότερους τομείς από ότι μέχρι σήμερα. Η γκάμα των δυνατοτήτων και υπηρεσιών της Xerox μετά την εξαγορά της ACS έχει διευρυνθεί. Στόχος μας είναι να αφιερώσουμε στους μεγάλους πελάτες μας το χρόνο για το βέλτιστο και ποιοτικό αποτέλεσμα, και μάλιστα σε βάθος, ξεφεύγοντας από την απλή box moving ή προσφοράς πολιτική.
Από την άλλη πλευρά, το Channel group δημιουργήθηκε με σκοπό να επεκτείνει το κανάλι και δίκτυο της εταιρείας. Θεωρούμε ότι είναι επιτακτική η διεύρυνση του καναλιού μας, καθώς διαθέτουμε ένα ισχυρό brand και εξαιρετικά προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά όχι ένα αντίστοιχα ισχυρό δίκτυο συνεργατών σε ευρωπαϊκό επίπεδο – αυτό τουλάχιστον που αξίζει η εταιρεία να έχει. Με εξαίρεση την ελληνική αγορά, όπου το κανάλι των συνεργατών μας είναι σημαντικά ανεπτυγμένο και χρειάζεται μικρές παρεμβάσεις, στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης και βελτίωσης της κάλυψης μέσα από ένα κανάλι αξιόπιστων συνεργατών.
Ταυτόχρονα, και με αυτό τον τρόπο, αλλάζουμε την προσέγγισή μας και για την αγορά των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, με εξειδικευμένο marketing, προσαρμοσμένες λύσεις, B2B management process, καλύτερα υποστηριζόμενους και πιστοποιημένους συνεργάτες. Αυτό που μας ενδιαφέρει και εδώ, είναι μια πιο ανοιχτή προσέγγιση από ότι στο παρελθόν και δουλειά σε βάθος.
Αυτοί είναι οι κύριοι στρατηγικοί στόχοι της αναδιοργάνωσης της εταιρείας στους δυο αυτούς τομείς.
NetWeek: Πρόκειται, λοιπόν, για μία σημαντική αλλαγή στρατηγικής διάρθρωσης και δραστηριοποίησης, και μάλιστα μία στρατηγική ανάπτυξης…
Βασίλης Ραμπάτ: Σαφώς είναι μια στρατηγική ανάπτυξης. Θέλω να επισημάνω σε αυτό το σημείο ότι η Xerox έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια. Από μία εταιρεία εξοπλισμού γραφείου και εξοπλισμού μεγάλων συστημάτων παραγωγής έχει γίνει μία εταιρεία παροχής ΙΤ υπηρεσιών, η οποία πια έχει λύσεις και λογισμικό σε ότι έχει σχέση με το έγγραφο (document),είτε πρόκειται για hard document, είτε για ηλεκτρονικό έντυπο, και κυριότερα έχει πια μια πολύ σημαντική πορεία στο κομμάτι των υπηρεσιών σε σχέση με το έγγραφο, σε ένα πολύ ευρύ φάσμα.
Ηδη, το 30% και πλέον του τζίρου της Xerox Corporation προέρχεται από υπηρεσίες και όχι από προϊόντα. Και αν κανείς προσθέσει την εξαγορά της ACS, που είναι μια αμιγώς business processes outsourcing εταιρεία, η οποία έχει ένα τζίρο γύρω στα 7 δις δολάρια, γινόμαστε μία εταιρεία των 22 δις, όπου πάνω από το 50% προέρχεται από τις υπηρεσίες.
NetWeek: Τι σημαίνει για τη Xerox η εξαγορά της ACS;
Βασίλης Ραμπάτ: Η εξαγορά της ACS που έχει πια ολοκληρωθεί, έρχεται να διευρύνει ακόμα περισσότερο την γκάμα των υπηρεσιών που προσφέρει η Xerox πέρα από το έγγραφο. Η ACS είναι μία εταιρεία που προσφέρει outsourcing υπηρεσιών κάθε μορφής – IT outsourcing, payroll outsourcing, call center, διαχείριση διοδίων… και πολλά άλλα.
Με την εξαγορά αυτή, λοιπόν, η Xerox μετατρέπεται σε μία εταιρεία υπηρεσιών σε ότι δεν είναι core για την κάθε επιχείρηση. Σταδιακά αυτό θέλουμε να αναλάβουμε – οτιδήποτε δεν είναι core, με βάση μας το έντυπο που ξέρουμε πάρα πολλά χρόνια, αλλά πλέον, και με το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών της ACS, οι ορίζοντες είναι πάρα πολύ ανοικτοί.
NetWeek: Είναι σήμερα, εν μέσω οικονομικής κρίσης, η εποχή για τόσο σημαντικές μεταβολές μοντέλου δραστηριοποίησης και οργάνωσης αλλά και για στρατηγικές ανάπτυξης; Πώς αντέδρασε η Xerox στις οικονομικές αναταράξεις;
Βασίλης Ραμπάτ: Νομίζω ότι ναι, με την έννοια ότι στις εποχές αυτές είναι η στιγμή να σκεφτεί κανείς λίγο περισσότερο. Είναι η στιγμή που μια εταιρεία πρέπει, περισσότερο από ποτέ, να ανασυγκροτηθεί, να συγκεντρωθεί σε αυτό που θα της αποδώσει και άμεσα αλλά και μεσο-μακροπρόθεσμα.
Η Xerox, παρότι βλέπει κανείς ότι κάνει όλες αυτές τις κινήσεις, έχει λειτουργήσει πάρα πολύ «νοικοκυρεμένα» σε ότι αφορά τα οικονομικά της. Και για αυτό και έχει σταθεί πολύ καλά στην περίοδο της κρίσης. Εχει ένα πολύ δυνατό cash flow -εξού και εξαγορά μέσα σε μια χρονιά που ήταν η χειρότερη των τελευταίων ετών για την παγκόσμια οικονομία- και πολύ ελεγχόμενα έξοδα.
Ετσι μας βρήκε πολύ οργανωμένους αυτή η ιστορία. Θα θυμίσω την κρίση του 2000 και τη μεγάλη αλλαγή που έφερε η Αν Μάλκαχην στην εταιρεία. Αυτή η νοοτροπία του «νοικοκυρέματος», ότι κάνουμε πράγματα στοχευμένα, χωρίς πεταμένα λεφτά, έμεινε πολύ καλά εμπεδωμένη. Ολη η εταιρεία έχει λειτουργήσει 5-6 χρόνια τώρα μέσα σε αυτή τη λογική, και έτσι είμαστε αρκετά ως πολύ νοικοκυρεμένοι και υγιείς οικονομικά. Και αυτό μας έδωσε το χρόνο και τη δυνατότητα να εστιάσουμε στο αναπτυξιακό πλάνο που περιέγραψα παραπάνω.
NetWeek: Ποιοι είναι οι βασικοί τομείς δραστηριοποίησης της Xerox;
Βασίλης Ραμπάτ: Η Xerox δραστηριοποιείται καταρχήν σε οτιδήποτε έχει σχέση με το έγγραφο. Οτιδήποτε διαχειρίζεται, υποστηρίζει το έγγραφο μας αφορά. Πιο συγκεκριμένα, αυτό περιλαμβάνει όλο τον εξοπλισμό γραφείου, software, πολυμηχανήματα, εκτυπωτές, συστήματα που εξυπηρετούν την εκτύπωση και τη διαχείριση του εγγράφου.
Ενας άλλος τομέας που δραστηριοποιούμαστε είναι τα μεγάλα παραγωγικά συστήματα, ειδικά σχεδιασμένα για την ολοκλήρωση υψηλών παραγωγικών απαιτήσεων. Εδώ, αναφερόμαστε κυρίως στην αγορά εκδόσεων, transactional printing και σε συστήματα εκτύπωσης μεγάλων διαστάσεων, συμπεριλαμβανομένων, φυσικά, των κατάλληλων λύσεων λογισμικού και υπηρεσιών.
Και το τρίτο κομμάτι είναι το κομμάτι των υπηρεσιών, που περιλαμβάνει το outsourcing υπηρεσιών, κυρίως in house, σε διάφορους τομείς δραστηριότητας που έχουν να κάνουν με το έγγραφο και τον εξοπλισμό…
NetWeek: Να μείνουμε λίγο στο κομμάτι των υπηρεσιών. Τι περιλαμβάνει η πρόταση της Xerox και ποια τα οφέλη για τις εταιρείες;
Βασίλης Ραμπάτ: Οπως έχω ήδη αναφέρει, η γκάμα των υπηρεσιών της Xerox είναι πολύ ευρεία. Ο πρώτος τομέας υπηρεσιών, που ονομάζουμε Enterprise Printing Services, περιλαμβάνει δύο βασικές υπηρεσίες: το Enterprise printing services που αφορά το office περιβάλλον και το Enterprise printing services που αφορά το production περιβάλλον. Πολύ γρήγορα, όσον αφορά το office, προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαχείρισης εκτύπωσης, οι οποίες καλύπτουν ολόκληρο το φάσμα διαχείρισης του εξοπλισμού γραφείου.
Τα οφέλη, εδώ, για μια εταιρεία είναι πολύ σημαντικά, καθώς χωρίς να απαιτείται καμία επένδυση από πλευράς του πελάτη, μπορούμε άμεσα να του προσφέρουμε μία λύση, απόλυτα προσαρμοσμένη στις ανάγκες του, που θα επιφέρει βέλτιστη αποτελεσματικότητα και απόδοση με σημαντική μείωση του κόστους της τάξης του 10-35%, και μιλάμε μόνο για τα hard κόστη. Ταυτόχρονα, η εταιρεία δεν χρειάζεται να αφιερώνει χρόνο και ανθρώπους σε όλο αυτή τη «μπελαλίδικη» διαδικασία υποστήριξης, διαχείρισης, παραγγελιοληψίας, βλάβης, συντήρησης του εξοπλισμού γραφείου. Η Xerox είναι market leader σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα, στις διαχειριζόμενες υπηρεσίες εκτύπωσης, και διαθέτει τεράστια εμπειρία και τεχνογνωσία, με πολλά references σε διαφορετικές αγορές και κλάδους.
Και πραγματικά πετυχαίνουμε την επόμενη μέρα να μειώνουμε κόστη και να δουλεύει ο πελάτης πολύ πιο παραγωγικά, αναλαμβάνοντας πλήρως όλη τη διαχείριση του εξοπλισμού, όλη την υποστήριξή του, με πλήρη εκσυγχρονισμό των δυνατοτήτων, με πλήρη εκπαίδευση του προσωπικού σε πράγματα που ποτέ δεν αξιοποιούσε στο παρελθόν. Και όλα αυτά, φυσικά, με μια μηνιαία μίσθωση υπηρεσίας, χωρίς ο πελάτης να δαπανήσει ούτε ένα ευρώ για εξοπλισμό. Στο κομμάτι του production, όπου έχει μεγαλύτερες και πιο πολύπλοκες απαιτήσεις, η Xerox αναλαμβάνει για λογαριασμό του πελάτη, εξολοκλήρου τη διαδικασία παραγωγής των εκτυπώσεων, πάλι μέσα από ένα συμβόλαιο μίσθωσης.
Ενας άλλος τομέας υπηρεσιών της Xerox, πάντα σε σχέση με το έντυπο, είναι το Business Process Outsourcing. Αυτή η κατηγορία υπηρεσιών -και έχουμε και εδώ ενεργά συμβόλαια και στην Ελλάδα- περιλαμβάνει ψηφιοποιήσεις οποιουδήποτε hard copy υλικού, οποιασδήποτε κατηγορίας εγγράφων, αλλά και την ηλεκτρονική διαχείριση αυτής της πληροφορίας. Μια άλλη δυνατότητα που προσφέρουμε είναι, για παράδειγμα, η μετατροπή των τιμολογίων σε Α4, και κυριότερα η αρχειοθέτηση και διαχείριση των τιμολογίων -ηλεκτρονική αποθήκευση, διαχείριση και ανάκληση για να μπορεί ο πελάτης πολύ πιο παραγωγικά να δουλέψει. Και πολλές άλλες υπηρεσίες document management – διαχείριση όλου του ηλεκτρονικού εντύπου, μορφοποίηση εντύπου κ.λπ.
Συνοπτικά, αυτά είναι που κάνουμε όσον αφορά τις υπηρεσίες, αλλά όπως σας είπα προηγουμένως, είμαστε στη φάση της μετάβασης και διεύρυνσης των υπηρεσιών μας, τα επόμενα χρόνια. Πρώτα στην Αμερική και τη Βόρεια Ευρώπη, αλλά και στην Ελλάδα, πιθανότατα από το 2011, η Xerox, μαζί με το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών που φέρνει η ACS, θα μπορέσει να ανοιχτεί πια και σε άλλα πράγματα, που δεν σχετίζονται μόνο με το έγγραφο, αλλά με οτιδήποτε έχει να κάνει με τις διαδικασίες υποστήριξης σε μια εταιρεία.
NetWeek: Σε τι είδους εταιρείες απευθύνονται αυτές οι υπηρεσίες; Ενδείκνυνται ανεξαρτήτως μεγέθους ή κλάδου δραστηριοποίησης της εταιρείας;
Βασίλης Ραμπάτ: Ολες μας οι υπηρεσίες προτείνονται σε όλες τις εταιρείες, όχι μόνο στα large accounts. Προφανώς σε μία πιο απλουστευμένη μορφή, ανάλογα με το μέγεθος και τις ανάγκες κάθε εταιρείας. Πρόθεσή μας είναι να «ανοίξουμε» όλες αυτές τις υπηρεσίες και στις μεσαίες επιχειρήσεις. Ηδη λανσάραμε το channel Xerox Printing Services, το οποίο είναι μία εκδοχή αυτού που περιέγραψα παραπάνω για τα large accounts. Ξεκίνησε φέτος και ήδη αναμένουμε τα πρώτα συμβόλαια.
NetWeek: Το τελευταίο διάστημα διαπιστώνεται μια αύξηση στο ενδιαφέρον των εταιρειών να κάνουν outsource τη διαχείριση των εκτυπώσεων. Πού οφείλεται αυτό; Είναι αποτέλεσμα της πρόσφατης κρίσης ή είναι μια τάση που ήρθε για να μείνει;
Βασίλης Ραμπάτ: Θεωρώ ότι οι διαχειριζόμενες υπηρεσίες εκτύπωσης δεν είναι απλώς μια τάση, αλλά ήρθαν για να μείνουν. Προσωπικά πιστεύω, όσο προχωρημένο και να ακούγεται αυτό, ότι ακόμα και στην Ελλάδα, σε πέντε χρόνια από σήμερα, δεν θα αγοράζει κανείς -τουλάχιστον από τις μεσαίες και πάνω επιχειρήσεις- κανένα εκτυπωτικό προϊόν.
Ολες οι εταιρείες θα προβαίνουν είτε σε κάποια μορφή leasing του εξοπλισμού τους, ή σε μία λύση διαχειριζόμενων υπηρεσιών – χωρίς μπελάδες, με καθαρό budgeting, χωρίς εκπλήξεις, έχοντας σταθερά ένα σοβαρό συνεργάτη. Είναι δεδομένο. Ηδη στην Ευρώπη δεν υπάρχει μεγάλη εταιρεία που να προβαίνει σε αγορές εξοπλισμού. Στην ελληνική αγορά, που εμείς φέραμε τις διαχειριζόμενες υπηρεσίες εκτύπωσης πρώτοι πριν από 5 χρόνια, ήδη έχουμε πάνω από 30 συμβόλαια υπηρεσιών διαχείρισης εκτυπώσεων.
NetWeek: Η Xerox Hellas ήταν από τις πρώτες εταιρείες που έλαβαν την πιστοποίηση σύμφωνα με το νέο πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2008, αποδεικνύοντας ότι η ποιότητα είναι χαρακτηριστικό της. Πώς διασφαλίζεται αυτή την ποιότητα;
Βασίλης Ραμπάτ: Η Xerox έχει μεγάλη παράδοση στο κομμάτι της ποιότητας. Δίνουμε πάντα έμφαση στις σωστές, γρήγορες και αποτελεσματικές διαδικασίες και φυσικά στη συνεχή εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού μας. Ερχόμαστε από ένα δομημένο και πολύ οργανωμένο περιβάλλον και όταν ξεκίνησε η διαδικασία πιστοποίησης του ΕΛΟΤ, μας βρήκε αρκετά έτοιμους. Ο ΕΛΟΤ, άλλωστε, με τοποθετήσεις του έχει αναφέρει ότι είμαστε μια εταιρεία πρότυπο στο χώρο μας.
Υλοποιούμε άμεσα οτιδήποτε θεωρούμε ότι βελτιώνει τις διαδικασίες μας και σε αυτό το πλαίσιο εδώ και κάποια χρόνια η εταιρεία εντάχθηκε στο Lean Six Sigma, μια προσέγγιση που βοήθησε πολύ στη βελτίωση των διαδικασιών – τις έκανε πιο απλές και γρήγορες μέσα από μία διαδικασία στην οποία εκπαιδεύτηκε όλη η εταιρεία. Αυτό βοήθησε και τις διαδικασίες αυτές που πιστοποιεί ο ΕΛΟΤ.
Τέλος, έχουμε εδώ και κάποια χρόνια λανσάρει πέρα από τις αρχές και τις αξίες της εταιρείας, μια κουλτούρα υψηλής απόδοσης, που ονομάζουμε High Performance Operation Environment, και περιλαμβάνει έξι στοιχεία ως οδηγούς, κατευθύνσεις για όλους τους υπαλλήλους και τις ενέργειές μας: Ρεαλισμός, Υψηλές Προσδοκίες, Ταχύτητα, Εξωστρέφεια, Γνώση, Ομαδικότητα.
NetWeek: Ποιο είναι το όραμα της Xerox για το μέλλον;
Βασίλης Ραμπάτ: Οραμά μας είναι η Xerox να αποτελέσει έναν αξιόπιστο πάροχο υπηρεσιών σε οποιαδήποτε μη κύρια δραστηριότητα ή διαδικασία των εταιρειών, με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας, της αποτελεσματικότητας και της παραγωγικότητας με οικονομικό τρόπο.
Θέλουμε να είμαστε μια επιλογή εμπιστοσύνης για τον πελάτη μας, και να λειτουργούμε συμβουλευτικά σε οτιδήποτε έχει σχέση με το έγγραφο σήμερα, και σε οποιαδήποτε υποστηρικτική προς το non core business διαδικασία του πελάτη αύριο.
Xerox και περιβάλλον
Η Xerox πρωτοπορεί στον τομέα προστασίας του περιβάλλοντος. Εχει αφιερώσει πόρους στην έρευνα για την ανάπτυξη φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων και τεχνολογιών, ενώ αντίστοιχα «πράσινες» είναι οι πολιτικές που ακολουθεί στην καθημερινή της λειτουργία.
Μερικά από τα επιτεύγματα της Xerox σε παγκόσμιο επίπεδο περιλαμβάνουν:
- Μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 18%, στοχεύοντας στο 25% έως το 2012
- Ανάπτυξη πολυλειτουργικών μηχανημάτων που εξοικονομούν 50% ενέργεια έναντι των μηχανημάτων μεμονωμένης λειτουργίας
- Νέας τεχνολογίας Toner EA (Emulsion Aggregate) που καταναλώνουν 60-70% λιγότερη ενέργεια στην εκτύπωση σελίδας
- Νέας τεχνολογίας εκτύπωσης στερεάς μελάνης ( Solid Ink) χωρίς κασέτα. Φιλική προς το περιβάλλον. Παράγει το 1/40 των υπολειμμάτων μιας τυπικής έγχρωμης laser συσκευήςΤο 93% των μηχανημάτων, ανταλλακτικών και αναλώσιμων ανακυκλώνονται και ανακατασκευάζονται παγκοσμίως
- Μέσω του προγράμματος διαχείρισης αποβλήτων, αποφεύχθηκε η ταφή περίπου ενός δισ. κιλών αποβλήτων (2,8 εκατ. μηχανήματα).
- Εξοικονόμηση 30 εκατ. κιλοβατώρων μέσα σε ένα χρόνο, από την τεχνολογία Embrittling Agent κατά την παραγωγή του συμβατικού toner.
Στην Eλλάδα, όλα τα παλαιά μηχανήματα Xerox περισυλλέγονται με ευθύνη της εταιρείας από τις εγκαταστάσεις των πελατών της. Ο εξοπλισμός συγκεντρώνεται στις εγκαταστάσεις της Xerox Hellas και αποστέλλεται στην Ελληνική Εταιρία Ανακύκλωσης Συσκευών. Αντίστοιχα, περισυλλέγουμε όλα τα χρησιμοποιημένα ανταλλακτικά μηχανημάτων που διακινούνται από το επίσημο κανάλι τεχνικών υπηρεσιών μας και φροντίζουμε για την περισυλλογή των περισσότερων αναλώσιμων.
Στην εσωτερική της λειτουργία, η Xerox εφαρμόζει οικολογικές πολιτικές, μεταξύ των οποίων:
1. Συνεργάζεται για την ανακύκλωση του χαρτιού που χρησιμοποιεί σε όλες τις εγκαταστάσεις της, με γνωστή εταιρεία ανακύκλωσης.
2. Ολες οι εσωτερικές εκτυπώσεις και όλα τα τιμολόγια της εταιρείας τυπώνονται πλέον σε ανακυκλωμένο χαρτί.
3. Ολοι οι εκτυπωτές της εταιρείας τυπώνουν by default σε διπλή όψη, ενώ όλα τα συστήματα «πέφτουν» σε κατάσταση εξοικονόμησης ενέργειας μετά από 10 λεπτά μη χρήσης.
4. Εχουν τοποθετηθεί ειδικά δοχεία στις εγκαταστάσεις της, όπου το προσωπικό τοποθετεί τις άχρηστες ηλεκτρικές μικροσυσκευές και τις καμένες λάμπες φωτισμού.
5. Φροντίζει για τη διαρκή ενημέρωση του προσωπικού της για την εξοικονόμηση ενέργειας και νερού στις εγκαταστάσεις της -όπως το σβήσιμο του Η/Υ ή το σβήσιμο του φωτισμού και των κλιματιστικών όταν ένας χώρος δε χρησιμοποιείται.
Xerox Global Services – παγκόσμια αναγνώριση:
• Tο μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς παγκόσμια με υπερδιπλάσιο ποσοστό από τον 2ο (Gartner)
• “Industry’s Gold Standard” και ο ξεκάθαρος ηγέτης στον τομέα της κατά την IDC
• Πρώτη θέση παγκόσμια στην κατηγορία “Document Process Outsourcing”
• Πρώτη θέση παγκόσμια στην κατηγορία “Green Outsourcing”
• Leaders στο European Managed Print Services Leadership Grid (IDC)
• Leaders στο Magic Quadrant για Managed Print Services (Gartner).
Xerox Global Services – τα τελευταία 5 χρόνια στην Ελλάδα:
• Ενεργά συμβόλαια ύψους €12+ εκατ. με μεγάλες εταιρείες στην Ελλάδα
• Ανάπτυξη από έτος σε έτος > 50%, αντιπροσωπεύοντας ήδη το 10% του συνολικού κύκλου εργασιών
• Υποστήριξη 10.000 εταιρικών χρηστών σε ολόκληρη την Ελλάδα που παράγουν πάνω από 100 εκατ. σελίδες κάθε χρόνο
• Εξειδικευμένη, πλήρως καταρτισμένη ομάδα αποκλειστικά για τη λειτουργία αυτών των υπηρεσιών
• Με ικανοποίηση πελατών > 90%
• Με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα (όπως και παγκόσμια).
Οι πελάτες μας σήμερα:
• Μείωση κόστους μέχρι και 35%, άμεσα μετρήσιμη από την πρώτη ημέρα
• Σαφή εικόνα του κόστους και ακρίβεια προϋπολογισμού δαπάνης
• Μια ενιαία τιμή ανά παραγόμενη σελίδα ανεξαρτήτου εξοπλισμού που παράγεται – ένα μοναδικό τιμολόγιο κάθε μήνα
• Ανανέωση εξοπλισμού 70%-100% χωρίς επενδύσεις σε πάγια
• Μείωση του διαχειριστικού χρόνου κατά 75% με την πλήρη ανάληψη όλων των διαδικασιών που αφορούν βλάβες, αναλώσιμα, εκπαίδευση, ανακύκλωση, κλπ.
• Αύξηση παραγωγικότητας χρηστών μέσω νέων λειτουργιών αλλά και ουσιαστικής εκπαίδευσης
• Συνεχής αξιοποίηση των παγίων.