Ολοκληρώθηκε χθες με επιτυχία η ημερίδα με τίτλο "Ηλεκτρονικό Εμπόριο B-C στην Ελλάδα" που διοργάνωσε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Focus Bari παρουσίασε τα αποτελέσματα έρευνας, σύμφωνα με τα οποία οι Έλληνες online καταναλωτές αγγίζουν τους 620.000. Οι εν λόγω καταναλωτές πραγματοποιούν έξι περίπου αγορές ανά εξάμηνο συνολικής αξίας 550 ευρώ. Αγοράζουν συνήθως αεροπορικά/ακτοπλοϊκά εισιτήρια (37%), Εξοπλισμό Πληροφορικής (25%), βιβλία (19%), ρούχα/ αξεσουάρ (15%), εισιτήρια (13%), κρατήσεις σε ξενοδοχεία (13%), gadgets (13%), Λογισμικό (13%), ηλεκτρικά είδη (12%), μουσική / dvd (11%). Κατά τη διάρκεια της ημερίδας παρουσιάστηκαν case studies από επιχειρήσεις όπως Πλαίσιο, e-Shop, Airtickets.gr, Skroutz.gr, Mayfair Travel και Grecotel.