Με τη σειρά Amilo 3000, η Fujitsu Siemens βάζει το σχεδιασμό και την αισθητική στο καλάθι των ανταγωνιστικών της πλεονεκτημάτων και στοχεύει σε ένα κομμάτι της αγοράς που βρίσκεται ψηλότερα από αυτό που απευθύνονταν μέχρι τώρα με τα προϊόντά της.

Στη σειρά υπάρχουν προϊόντα για όλες τις κατηγορίες αγοραστών, τα οποία διαφοροποιούνται σε διαστάσεις και επιδόσεις. Το αδιάβροχο πληκτρολόγιο και η λειτουργία silent mode είναι χαρακτηριστικό όλων των μοντέλων της σειράς, τα οποία χρησιμοποιούν επεξεργαστές τόσο της Intel όσο και της AMD.

Μία από τις καινοτομίες που εισάγει η Fujitsu Siemens στα “δυνατότερα” μοντέλα της σειράς είναι η δυνατότητα ενεργοποίησης και απενεργοποίησης της κάρτας γραφικών, ώστε να μειώνεται η κατανάλωση όταν το φορητό δεν χρησιμοποιείται για gaming. Η βελτίωση των επιδόσεων σε games, για όσα μοντέλα δεν διαθέτουν ισχυρή κάρτα γραφικών, γίνεται με μια εξωτερική μονάδα (GraphicBooster), η οποία αυξάνει δραματικά τις επιδόσεις σε γραφικά.

Σύμφωνα με την Barbara Shadler, chief marketing officer της Fujitsu Siemens Computers, “η σχεδίαση και οι λοιπές βελτιώσεις στη νέα σειρά AMILO 3000 δεν αποτελούν για εμάς απλά μία περαστική μόδα, αλλά μία στρατηγική επένδυση που θα μας επιτρέψει να ισχυροποιήσουμε τη θέση μας ως την μεγαλύτερη ευρωπαϊκή εταιρεία πληροφορικής στην καταναλωτική αγορά”.

Αυτό που μένει να διαπιστώσουμε είναι κατά πόσο ένα brand που παραδοσιακά δεν έχει χρησιμοποιήσει ως αιχμή του δόρατος το design, θα μπορέσει να το χρησιμοποιήσει τώρα για να βελτιώσει τις πωλήσεις του.