Οι παγκόσμιες πωλήσεις tablet ξεπέρασαν τις προβλέψεις φτάνοντας επίπεδα ρεκόρ 52,5 εκατ. τεμάχια παγκοσμίως το τέταρτο τρίμηνο του 2012 (4Q12), σύμφωνα με προκαταρκτικά αποτελέσματα μελέτης της IDC για την παγκόσμια αγορά.
Η αγορά tablets αυξήθηκε 75,3% σε ετήσια βάση το 4Q12 (σε σχέση με την αύξηση κατά 29,9% το 4Q11) και αυξήθηκε 74,3% σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο (30,1 εκατ. τεμάχια). Οι χαμηλότερες τιμές, η ευρεία γκάμα νέων προϊόντων και οι αυξημένες δαπάνες κατά τη διάρκεια των γιορτών συνετέλεσαν σε αυτή την αύξηση ρεκόρ. Το iPad της Apple για μια ακόμα φορά ηγείται της αγοράς, και οι παραγγελίες της εταιρείας ανήλθαν σε 22,9 εκατ. τεμάχια.
Η Νο2 Samsung παρουσίασε 263%. Η Microsoft εισήχθη στην αγορά κατά τη διάρκεια του τριμήνου με το Surface με Windows RT tablet, και απέτυχε να μπει στη λίστα των κορυφαίων πέντε κατασκευαστών. «Η Microsoft ήρθε για να μείνει σε αυτόν τον αγώνα», σημείωσε πάντως ο αναλυτής της IDC.