Για 6η συνεχή χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) διοργανώνει τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, με στόχο την ενίσχυση της διάχυσης γνώσης μέσα στις εταιρείες και στην αγορά, την ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών, προκειμένου αυτές να ενσωματωθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία των οργανισμών με στόχο την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης πελατών.

Ο θεσμός των ελληνικών βραβείων ακολουθεί τα ευρωπαϊκά πρότυπα, επιβραβεύοντας και προβάλλοντας σε ετήσια βάση καινοτόμες πρακτικές που χρησιμοποιούνται για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Οι εταιρείες που συμμετέχουν κερδίζουν σε αποδοχή και αναγνωρισιμότητα και ενισχύουν την αξιοπιστία τους, καθώς η πελατοκεντρική προσέγγιση αποτελεί προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα και την ανταγωνιστικότητα μιας επιχείρησης, ενώ η βράβευση συνιστά ανταμοιβή των στελεχών της εταιρείας, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της απόδοσης της ομάδας. Η φετινή Τελετή Απονομής των βραβείων διοργανώνεται στις 17 Δεκεμβρίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Το κύρος του θεσμού ενισχύει και φέτος, με τη συμμετοχή του ως Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων, ο καθηγητής Γεώργιος Πανηγυράκης, Καθηγητής Marketing στο ΟΠΑ.