Η blueground, η ελληνική start-up που έχει καταφέρει να αλλάξει τα δεδομένα στο χώρο της φιλοξενίας εταιρικών στελεχών διεθνώς, εισέρχεται στην αγορά της Αμερικής, με πρώτο σταθμό τη Νέα Υόρκη.

Η επιλογή της Νέας Υόρκης αποτελεί στρατηγική απόφαση της εταιρείας, καθώς ως σημαντικό οικονομικό κέντρο και έδρα για μερικές από τις πιο μεγάλες εταιρείες παγκοσμίως, αποτελεί την ιδανική αφετηρία για επέκταση στην αγορά της Αμερικής.  «Η επιτυχής δοκιμασία του επιχειρηματικού μας μοντέλου σε τρεις πολύ διαφορετικές πόλεις μεταξύ τους, μας δίνει την αυτοπεποίθηση να συνεχίσουμε σε μεγαλύτερες αλλά και πιο ανταγωνιστικές και απαιτητικές αγορές, όπως είναι η αγορά της Αμερικής», δήλωσε σχετικά ο Θάνος Γεραμάνης, Partner & Country Manager Ελλάδος της blueground, ενώ ο Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, συνιδρυτής και CEO της εταιρίας είπε «Τα πρώτα μας βήματα στη Νέα Υόρκη είναι ήδη πολύ θετικά. Όραμά μας, να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας διαμονή, που συνδυάζει σύγχρονες ανέσεις με τη ζεστασιά ενός σπιτιού σε ολοένα και περισσότερους εταιρικούς ταξιδιώτες.