Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτήν την περίοδο το έργο CRM που υλοποιεί η Celestyal Cruises.

Γι’ αυτό το σκοπό έχει επιλεγεί η λύση cloud CRM της Salesforce, ενώ υπογράφηκε τον Μάιο η σχετική σύμβαση με την NetU. Στην παρούσα φάση η NetU έχει καταγράψει τις ανάγκες της εταιρείας και ετοιμάσει την πρόταση υλοποίησης του συστήματος για να ξεκινήσει η διαδικασία τροφοδότησης του CRM με στοιχεία (τα οποία έχουν συλλεχθεί τα προηγούμενα χρόνια). Σε επόμενο στάδιο το σύστημα Salesforce θα ενσωματωθεί μέσω apps στις άλλες πλατφόρμες – την πλατφόρμα iTravel (B2C/B2B) και το onboard σύστημα – για την αυτοματοποιημένη καταγραφή των πελατών στο σύστημα. Πρωτεύον στόχος του CRM που υλοποιεί η Celestyal Cruises είναι η επαφή και επικοινωνία με τον πελάτη, ώστε να ενισχυθεί η πιστότητα και ικανοποίηση των πελατών. Το έργο αναμένεται να βγει live τον Μάρτιο/Απρίλιο του 2017 (με την έναρξη της νέας σαιζόν).