Το πιο σημαντικό IT project που τρέχει η cosmoONE το 2016 είναι το Redesign & Technology Upgrade όλων των B2B εφαρμογών της, με σκοπό να γίνουν περισσότερο “user friendly”.

Έχοντας ως οδηγό τα σχόλια και τις ανάγκες των πελατών, υλοποιήθηκαν (και υλοποιούνται) αισθητικές, αλλά και λειτουργικές αλλαγές στο User Interface (UI) για τη βελτίωση του “user experience” – που είναι και ο φετινός στόχος του ομίλου ΟΤΕ. Παράλληλα, αναβαθμίζονται οι πληροφοριακές υποδομές της εταιρείας, ήτοι οι servers που φιλοξενούν τις εφαρμογές, τα firewalls και οι σχετικές αναβαθμίσεις των λειτουργικών συστημάτων και των βάσεων δεδομένων, έτσι ώστε να παρέχεται στους πελάτες μια όσον το δυνατόν ποιοτική και ασφαλή υπηρεσία.

«Η μεγαλύτερη πρόκληση που είχαμε να αντιμετωπίσουμε ήταν, πώς θα μπορούσαμε να φέρουμε εις πέρας μια τόσο μεγάλη αλλαγή, χωρίς να προκαλέσουμε ενόχληση στους χρήστες μας, με μηδενικό downtime, διατηρώντας τη δυνατότητα στον ενδιάμεσο χρόνο να βελτιώνουμε την ήδη υπάρχουσα πλατφόρμα και να διορθώνουμε όποια minor issues» δήλωσε στο NetFAX ο Χάρης Σκαλκόγιαννης, Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων, cosmoONΕ. Οι αλλαγές εφαρμόστηκαν σε στάδια, με την παράλληλη εφαρμογή bug fixes, δίνοντας στους χρήστες τον απαιτούμενο χρόνο για να ενημερωθούν, να εκπαιδευτούν και να εξοικειωθούν με τις αλλαγές και τις βελτιώσεις στις εφαρμογές.

«Άλλη μια πρόκληση μαζί με την αναβάθμιση των συστημάτων που φιλοξενούν τις Β2Β εφαρμογές μας ήταν και η μεταφορά των χρηστών και των δεδομένων τους σε νέες βάσεις δεδομένων και εφαρμογές, πάλι με μηδενικό downtime. Σε πολλές περιπτώσεις χρειάστηκε να κάνουμε απανωτά migrations για να φτάσουμε στην πιο πρόσφατη έκδοση» συμπληρώνει ο Χ. Σκαλκόγιαννης. Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης για το redesign των B2B εφαρμογών είναι 12 μήνες, και έξι μήνες για την τεχνολογική αναβάθμιση των συστημάτων. Και τα δύο έργα θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους, με το συνολικό τους budget να υπερβαίνει τα 200.000 ευρώ.