Η Omnitouch, εταιρεία παροχής outsourced υπηρεσιών contact center στην Κύπρο, και η Mellon Cyprus, γνωστοποίησαν σήμερα την επιτυχημένη λειτουργία του Κέντρου Αυτόματης Πληροφόρησης Πτήσεων της "Hermes Airports".

Η Mellon Cyprus διασύνδεσε το Altitude Voice Portal (φωνητική πύλη) στην υφιστάμενη υποδομή contact center της Omnitouch επιτρέποντάς της να προσφέρει στην Hermes Airports Ltd κορυφαίες εφαρμογές αυτόματης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης με επιλογή για βοήθεια από εκπρόσωπο.

Το Κέντρο Αυτόματης Πληροφόρησης Πτήσεων της “Hermes Airports” παρέχει πληροφορίες πτήσεων στους ενδιαφερόμενους οι οποίοι μπορούν να επιλέξουν να ενημερωθούν μέσω της επιλογής Αυτόματης Εξυπηρέτησης ή να συνομιλήσουν με κάποιον εκπρόσωπο. Και οι δυο επιλογές είναι διαθέσιμες 24/7.